Δευτέρα

Η δήλωση του Ανεξάρτητου, πλέον, Βουλευτή Κιλκίς και παλαιου μου συναγωνιστη , κ. Κωνσταντίνου Κιλτίδη


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΙΛΤΙΔΗΣ

Ανεξάρτητος Βουλευτής N. Κιλκίς

Αθήνα 14.06.2010

ΔΗΛΩΣΗ

Τη στιγμή που η Πατρίδα μας βρίσκεται στην δυσκολότερη οικονομική κατάσταση μεταπολιτευτικά και ο λαός δοκιμάζεται αναζητώντας ελπίδα και προοπτική, ο κ. Σαμαράς και οι περί αυτόν στην Ν.Δ. επιδίδονται σε εσωτερικές αναδιατάξεις και εκκαθαρίσεις. Το πολιτικό σύστημα αποσυντίθεται και ο εμφύλιος πόλεμος μαίνεται μεταξύ προσώπων, ούτε καν ομάδων. Ζούμε τον ατομισμό της μάζας και η Ν.Δ. ως αντιπολίτευση πλέον έχει παγιδευτεί στο πλαίσιο του εκφυλισμού, αντί του αναγεννητικού ρόλου κάθε αντιπολιτεύσεως.
Εκχώρησα την συνείδησή μου δύο (2) φορές τους τελευταίους έξη (6) μήνες, στις επιλογές της ηγεσίας της Ν.Δ. επιδεικνύοντας ανοχή και καρτερικότητα εν ονόματι της ιστορίας της παρατάξεώς μας. Ιδιαιτέρως δεν ήθελα επ΄ ουδενί η παράταξή μου και ο ίδιος να αρνηθούμε να δούμε κατάματα την αλήθεια, για την οικονομική διάσωση της χώρας. Δυστυχώς κάναμε το αντίθετο και αυτό μας έφερε σε αδιέξοδο.
Προφανώς για τα μέτρα είχαμε και έχουμε χρόνο και επιχειρήματα να ασκήσουμε κριτική.
Έθεσα θέμα προ μηνών, ότι η καταστρατήγηση της λειτουργίας της κοινοβουλευτικής μας ομάδος με δοτούς τομεάρχες, αντί των προβλεπομένων αιρετών οδηγεί σε δυσλειτουργία και απραξία. Παρά ταύτα ουδέποτε κλήθηκα από τον κ. Σαμαρά, έστω για μια στοιχειώδη συζήτηση.
Η Ν.Δ. ουδέποτε λειτούργησε κατ΄ αυτόν τον τρόπο.
Ο Μιλτιάδης Έβερτ με επιμονή μου ζήτησε να πολιτευθώ το 1996. Ο Κ. Καραμανλής μου έκανε την τιμή να θέσω εαυτόν στην υπηρεσία της ελληνικής υπαίθρου και γεωργίας.
Τους τελευταίους όμως μήνες το ποτήρι ξεχείλισε. Βρίσκομαι μπροστά σε εξόφθαλμη και ενορχηστρωμένη προσπάθεια, που καθημερινά εκδηλώνεται και προέρχεται από το κόμμα στο οποίο ανήκω, προκειμένου να πληγώ ηθικά και να απομειωθεί το πολιτικό μου κύρος.
Εν ονόματι των πολιτικών μου φίλων και συναγωνιστών, που με πίστεψαν και με στήριξαν σ΄ αυτή μου την πορεία, είμαι υποχρεωμένος να δεχθώ την απόφαση-απαίτησή τους να διαχωρίσω την θέση μου από την Ν.Δ. του κ. Σαμαρά, αποχωρώντας από την κοινοβουλευτική της ομάδα και τα κομματικά όργανα. Έχοντας πλήρη επίγνωση των ευθυνών μου, αλλά και της συνέπειας, που πρέπει όλοι να επιδείξουμε για την συνέχεια και προοπτική των αξιών και ιδεών μας, θα παραμείνω ανεξάρτητος σ΄ αυτή την κοινοβουλευτική περίοδο.
Ως προς την κίνησή μου αυτή δεν χωρούν περαιτέρω ερμηνείες, καθώς η ουσία αυτής είναι αυτονόητη.
Πρέπει να υπερασπισθώ και να διαφυλάξω την προσωπική μου τιμή και αξιοπρέπεια, σ΄ αυτές τις δύσκολες στιγμές της ανασύνταξης του πολιτικού συστήματος.
Φέρω συνειδητά για 40 χρόνια τα γονίδια, κι΄ αν για κάποιους δεν υπάρχουν, κατ΄ ελάχιστον τα μνημίδια των θυσιών δύο γενεών του πρόσφατου γενεαλογικού μου δένδρου, της προσφυγιάς και της μετακατοχικής ανωμαλίας. Ανδρώθηκα με την πίκρα της ξενιτιάς των γονιών μου. Οραματίσθηκα για την Πατρίδα με πίστη και αγώνα έχοντας παρακαταθήκη την ηρωική αντίληψη ζωής του Ι. Συκουτρή και το παράγγελμα της Σωκρατικής αυτογνωσίας. «γίνε αυτό που είσαι». Στο σημερινό σταυροδρόμι, για μένα υπάρχει η κατεύθυνση της μοίρας μου, του μονοδρόμου των ιδεών. Της ελευθερίας, της δικαιοσύνης και της αγάπης προς τους συνανθρώπους μας. Είναι αργά ν΄ αλλάξω.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: