Κυριακή

Στα δυο η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στη Λαρισα?

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ
«Ολιγαρχικό και κλειστό κόμμα
η Νέα Δημοκρατία του Σαμαρά»

Την παραίτησή του από τη Ν.Δ. Λάρισας ανακοίνωσε ο συνδικαλιστής Γιώργος Τασιόπουλος επικρίνοντας την ηγεσία του κόμματος για μετατροπή της παράταξης σε «ολιγαρχικό και κλειστό κόμμα».


Συγκεκριμένα ο κ. Τασιόπουλος, ο οποίος ζητά τη διαγραφή του από τη θέση του γραμματέα της ΔΑΚΕ Δημοσίου Τομέα στο ν. Λάρισας, στην επιστολή παραίτησής του αναφέρει τα εξής:


«Μετά από πολλά χρόνια αγώνων και αδιάλειπτης προσφοράς στην παράταξη της Ν.Δ., αναγκάζομαι να αποχωρήσω. Δηλώνω δημόσια την απόφασή μου να διαγραφώ από μέλος του κόμματος και να παραιτηθώ από τη θέση του γεν. γραμματέα του συντονιστικού οργάνου της ΔΑΚΕ δημοσίου τομέα του νομού Λάρισας. Μια θέση που υπηρέτησα με όρεξη και που κάποτε ένιωθα περήφανος πως συμβάλλω στην ανάδειξη της παράταξής μου.


Από το 1983 μάχομαι ενεργά μέσα από τις τάξεις της ΜΑΚΙ στο μαθητικό κίνημα, της ΔΑΠ - ΝΔΦΚ και αργότερα της ΔΑΚΕ. Όμως η σημερινή ηγεσία της Ν.Δ. μετέτρεψε την άλλοτε φιλελεύθερη παράταξη σε ένα κλειστό και ολιγαρχικό κόμμα με τη λογική των αποκλεισμών.
Η προσπάθεια περιθωριοποίησης και η ανάδειξη της δύναμης του ενός, δεν είναι η δική μου Νέα Δημοκρατία.


Για όλα αυτά και με σεβασμό στον εαυτό μου και στους αγώνες ετών, αποχωρώ από την παράταξη που κάποτε πρέσβευε τα ιδανικά μου».






Με εκτίμηση
Γιώργος Τασιόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: