Παρασκευή

Θ. Ρουσόπουλος: Είμαι ο γιος ενός ταχυδρόμου



Συναισθηματικά φορτισμένη ήταν η ομιλία του υπουργού Επικρατείας, Θοδωρή Ρουσόπουλου, ο οποίος:

- εξαπέλυσε πρωτοφανή επίθεση εναντίον του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Γ. Παπανδρέου,

- ζήτησε να αποσυρθούν οι εις βάρος του κατηγορίες και

- κατέθεσε στοιχεία για επιχορηγήσεις των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ προς την Ιερά Μονή Βατοπεδίου.

Ωστόσο, παρά τα κάποια χειροκροτήματα των βουλευτών της ΝΔ, είναι πολλοί αυτοί που μίλησαν περί «κύκνειου άσματος» και για το «τελευταίο αντίο» του Μεσσήνιου πολιτικού.

Οι ίδιοι σημειώνουν την απουσία του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή από τη Βουλή, την οποία ερμηνεύουν ως έλλειψη στήριξης στον Θ. Ρουσόπουλο, αλλά και αντίστροφα: ερμηνεύουν τους υπαινιγμούς Ρουσόπουλου περί «αριστοκρατικής» καταγωγής του κ. Παπανδρέου, ως έμμεση επίθεση στο πρόσωπο του επίσης «γαλαζοαίματου» αρχηγού της ΝΔ.

Ο κ. Ρουσόπουλος κατηγόρησε τον Γιώργο Παπανδρέου για δολιότητα και προσπάθεια σπίλωσης με αστήρικτες κατηγορίες. Σημείωσε δε, ότι είναι διαφορετική η δική του διαδρομή από αυτή του Γιώργου Παπανδρέου, λέγοντας ότι είναι ο γιος ενός ταχυδρόμου. «Έχω ήσυχη τη συνείδησή μου. Οδηγός μου είναι η ηθική, η αλήθεια και η δικαιοσύνη. Μπορεί να έκανα λάθη, αλλά καμία πράξη μου δεν ήταν παράνομη. Ό,τι έχω πετύχει στη ζωή μου είναι καρπός της εργασίας μου και μόνο», τόνισε μεταξύ άλλων. Υπεραμυνόμενος της σχέσης του με τον ηγούμενο Εφραίμ, δήλωσε ότι ήταν μία σχέση πνευματική.

Ο υπουργός Επικρατείας σε έντονο ύφος μίλησε για πολιτικό κανιβαλισμό, ανήθικη πολιτική μεθόδευση και πρωτοφανή επίθεση εις βάρος του και απέδωσε τις κατηγορίες σε ένα παιχνίδι εντυπώσεων από πλευράς του ΠΑΣΟΚ. «Από το 1847, που ισχύει ο νόμος περί ευθύνης υπουργών, δεν υπήρξε παραπομπή υπουργού με μοναδικό στοιχείο την περιρρέουσα ατμόσφαιρα», είπε.

Περνώντας στην αντεπίθεση ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κατέθεσε στοιχεία για επιχορηγήσεις των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ προς την Ιερά Μονή Βατοπεδίου και κάλεσε τη Βουλή να αποσύρει τις κατηγορίες.

Ο κ. Ρουσόπουλος ανάφερε τα ποσά που έδωσαν υπουργοί του ΠΑΣΟΚ στη Μονή Βατοπεδίου:

1997: Κ. Λαλιώτης, υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, ενέκρινε 50 εκατ. δρχ
1999: Κ. Βρεττός, υφ. Γεωργίας, χορηγία 441 εκατ. δρχ
1999: Ι. Μαγκριώτης, υπ. Μακεδονίας-Θράκης, χορηγίες 20 και 70 εκατ. δρχ
1999: Γ. Πασχαλίδης, υπ. Μακεδονίας-Θράκης, 30 εκατ. δρχ
1994: Κ. Τριαρίδης, υπ. Μακεδονίας-Θράκης, 1 εκατ. δρχ
1999: Χρ. Πάχτας, υφ. Οικονομικών, ενέκρινε επιχορήγηση 996 εκατ. δρχ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: