Κυριακή

Σ. Τσιτουρίδης: «Δεν είμαι στην λίστα που ζητούν αναδρομικά»






Ο πρώην βουλευτής της ΝΔ τονίζει κατηγορηματικά πως δεν τον αφορούν τέτοιες διεκδικήσεις και εκφράζει΄την έκπληξη του για το πως μπήκε το όνομα του στην επίμαχη λίστα.

Η δήλωση του Σάββα Τσιτουρίδη

Με αφορμή δημοσιεύματα που αναφέρουν το όνομα του κ. Σάββα Τσιτουρίδη σε κατάλογο βουλευτών και πρώην βουλευτών που διεκδικούν αναδρομικά από το ελληνικό δημόσιο, ο πρώην υπουργός έκανε την παρακάτω δήλωση:


«Με έκπληξη είδα το όνομά μου να περιλαμβάνεται σε κατάλογο βουλευτών και πρώην βουλευτών που διεκδίκησαν αναδρομικά από το ελληνικό δημόσιο. Από τον Μάρτιο του 2010 έχω παραιτηθεί από κάθε διεκδίκηση διαφοράς αποδοχών μου από την Βουλή των Ελλήνων. Συνεπώς οι όποιες διαρροές με ονόματα βουλευτών και πρώην βουλευτών που διεκδικούν αναδρομικά δεν με αφορούν.


Εις ότι φορά ειδικότερα την θέση μου για την όποια αποζημίωση και για τα όποια προνόμια πρέπει να απολαμβάνουν τα μέλη του εθνικού κοινοβουλίου, έχω καταθέσει επανειλημμένα προτάσεις για έναν ορθολογικό επανακαθορισμό τους προς τα κάτω, λαμβάνοντας υπόψη την σημερινή δημοσιονομική κατάσταση της χώρας»

Δεν υπάρχουν σχόλια: