Σάββατο
Δραματικές περικοπές προσωπικού στη Νέα Υόρκη προσανατολίζεται να κανει η νέα Ολυμπιακή !!!
Σε δραματικές περικοπές προσωπικού του γραφείου της στη Νέα Υόρκη το οποίο θα έχει μόνο μικρή παρουσία και σε συμφωνία με την Delta ώστε να παραχωρηθεί στην αμερικανική αεροπορική εταιρεία η γραμμή Αθήνα-Νέα Υόρκη με μορφή code share, προσανατολίζεται η νέα Ολυμπιακή της κοινοπραξίας MIG του Ανδρέα Βγενόπουλου. Με τη ρύθμιση αυτή η εταιρεία διατηρεί τυπικά τα δικαιώματα να επανακτήσει μελλοντικά το δικαίωμα να επαναλάβει τις πτήσεις, ή να κάνει συμφωνία με άλλο αερομεταφορέα.
Αν η συμφωνία ανακοινωθεί κι η Delta αναλάβει την εκτέλεση της γραμμής, οι ανάγκες της Ολυμπιακής σε προσωπικό εδάφους θα είναι από ελάχιστες, έως μηδαμινές, οπότε μοιραία θα έλθει επί τάπητος στο προσκήνιο το ζήτημα των περικοπών του προσωπικού.
Η απευθείας πτήση Αθήνα Νέα Υόρκη καθιερώθηκε το 1966 όταν η εταιρεία ανήκε στον Αριστοτέλη Ωνάση.
Αναφορικά με τα δρομολόγια σε Καναδά και Νότιο Αφρική, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες δρομολογείται κατάργησή τους.
Το Μάρτιο του 2009 το ελληνικό δημόσιο συμφώνησε στη μεταβίβαση των Ολυμπιακών Αερογραμμών στον ιδιωτικό όμιλο MIG.
Την Παρασκευή ο πρόεδρος της MIG, Ανδρέας Βγενόπουλος κατά τη συνάντησή του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια εμφανίστηκε μάλλον αισιόδοξος για τον αερομεταφορέα. Όταν ο Κ. Παπούλιας τον ρώτησε πώς πάει η Ολυμπιακή, απάντησε:
«Στην Ολυμπιακή η προετοιμασία που είχε γίνει για την ανάληψη του πτητικού έργου εξελίσσεται πολύ ικανοποιητικά».
Μίλησε όμως γενικότερα για πολύ δυσμενές κλίμα και συγκεκριμένα για την οικονομική κρίση
Στόχος της MIG είναι η νέα Ολυμπιακή να έχει το 65% του μεγέθους που είχε η εταιρεία το καλοκαίρι του 2008, Θα εστιαστεί στα δρομολόγια με την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, ενώ για τις εσωτερικές διαδρομές θα «ενισχυθεί» με την αγορά οκτώ ελικοφόρων αεροσκαφών τύπου Q400 της καναδικής εταιρείας Bombardier. Πρόκειται για τον ίδιο τύπου αεροσκάφους της Continental που είχε συντριβεί το φετινό χειμώνα στο Μπάφαλο της Νέας Υόρκης. Λόγω προβλημάτων, η σουηδική αεροπορική εταιρεία SAS είχε καθηλώσει όλα τα ιδίου τύπου αεροσκάφη του στόλου της το 2007, για να τα επαναφέρει λίγο αργότερα μετά από τους σχετικούς ελέγχους.
ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ «ΜΙΛΙΑ»
Τα ίδια στιγμή, τα μέλη του κλαμπ «Ίκαρος» της Ολυμπιακής ενημερώθηκαν από την εταιρεία ότι έχουν προθεσμία μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου του 2009 να εξαργυρώσουν τα μίλια τους. Η σχετική επιστολή αναφέρει:
Αγαπητά μέλη,
Όπως ενδεχομένως γνωρίζετε η εταιρεία μας «Ολυμπιακές Αερογραμμές ΑΕ»θα τεθεί σε εκκαθάριση και μια νέα ιδιωτική αεροπορική εταιρεία Olympic Air θα δραστηριοποιείται στον τομέα των αεροπορικών μεταφορών.
Για το λόγο αυτό, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα πρέπει να εξαργυρώσετε τα μίλια του προγράμματος Icarus των Ολυμπιακών Αερογραμμών σε πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού μέχρι την 30η Σεπτεμβρίου 2009*.
Για την κράτηση «Δωρεάν» εισιτηρίων παρακαλούμε να απευθυνθείτε στο e-mail:Olympicairlines.telephone.sales@olympicairlines.gr ή στο φαξ: 210-96 66 244
Το Πρόγραμμα ICARUS των Ολυμπιακών Αερογραμμών θα διακοπεί την 30η Σεπτεμβρίου 2009.
Με αυτή την ευκαιρία, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την σταθερή προτίμησή σας στις Ολυμπιακές Αερογραμμές κατά τη διάρκεια όλων αυτών των χρόνων.
Με εκτίμηση, Ολυμπιακές Αερογραμμές».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου