Πέμπτη

Η Υπευθυνη Γυναικων της ΝΟΔΕ Λαρισαςκ, Γεωργια Τρακαλα απαντα εις τους Συκοφαντες!!!!!

Πηραμε μια επιστολη απο την αγωνιστρια κ Γεωργια Τρακαλα την οποιαν γνωριζουμε και τιμουμε και οπως ηδη εχουμε επισημανει η επιθεση εναντιον της στρεφεται εναντιον τηγς ραχοκοκαλιας της Δεξιας στη Λαρισα.Η Γεωργια Τρακαλα ειναι γεννημα και θρεμμα της Παραταξης και οσα της προσαπτουν οι Υποπτοι συκοφανται της στοχευουν αλλου!!!Δημοσιευουμε αυτουσια την επιστολη της!!!!

Αγαπητέ φίλε


    Καταρχάς θα ήθελα πραγματικά  να σε ευχαριστήσω για τον εξαιρετικά μεγάλο και φαντάζομαι πολύτιμο  χρόνο, που αφιέρωσες  να ασχοληθείς  με το πρόσωπο μου και μάλιστα παραμονές των εκλογών  της ΝΟΔΕ,  όπου κατέρχομαι  ως υποψήφια. 
    Αγαπητέ φίλε συγχώραμε,  που δεν θα   παρακολουθήσω  το συκοφαντικό, ψευδές, αντιδεοντολογικό, ανυπόστατο και κακόβουλο  κείμενο, αλλά και οσα προφανώς εκ του περισσεύματος  της καρδίας ομιλεί  η γλώσσα και καταγράφει  ανακριβώς και εμπαθώς η γραφίδα των συκοφαντων μου.
    Σταχυολογώντας λοιπόν  μερικά από τα  κακεντρεχή και πικρόχολα  σχόλιά  ανταπαντώ  και φυσικά  πάντα καλοπροαίρετα και χωρίς  ίχνος  κακίας  ,  καθότι  ποτέ στην ζωή  μου δεν κατέκρινα   κανέναν, βιώνοντας πολύ καλά το ‘ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω”, δηλαδή με άλλα λόγια εσύ που είσαι  αγαπητέ φίλε αναμάρτητος, μπορείς και να λιθοβολήσεις πρώτος τους άλλους.
    Όσον αφορά  στο ανακριβές σχόλιό , ότι  δηλ. ψήφισα τον Γ.Παπανδρέου το 2004, ευθαρσώς και δια του τύπου δημόσια προκάλεσα τους κατέχοντες να εκθέσουν τα στοιχεία, όμως απολύτως κανένα εκ των στελεχών του ΠΑΣΟΚ δεν βγήκε να παρουσιάσει το παραμικρό. Μήπως οι συκοφανται μου  έχουν  πρόσβαση στα κεκρυμμένα αρχεία του ΠΑΣΟΚ;Αν εχουν να τα παρουσιασουν.
    Η εγγραφή  μου σε τοπική οργάνωση και νόμιμη υπήρξε και εμπρόθεσμη αλλά και η Εφορευτική επιτροπή απεφάνθη θετικά περί της νομιμότητάς μου στην ένσταση 2 κυριών όπως γράφουν.
    Όσον αφορά  στους τίτλους σπουδών και βέβαια  πάλι ψευδώς καταμαρτυρουν οι συκοφανται  ότι είμαι απόφοιτος επαγγελματικής σχολής Νοσηλευτών του Γ.Ν. Λάρισας. Πρέπει να ξέρεις όμως αγαπητέ φίλε και αυτό να ίσχυε, νοιώθω πολύ υπερήφανη που υπηρέτησα το λειτούργημα του Νοσηλευτή με πολύ αγάπη και καθαρά χέρια και τούτο γιατί μου έδινε περισσότερο δύναμη και ανθρωπιά για προσφορά προς τον συνάνθρωπο. Προφανώς  βέβαια η έννοια του ‘συνανθρώπου’ δεν  εγγίζει τους συκοφαντες μου!!!
    Η υπηρεσία μου στη Νομαρχία ήταν και συνεπής και υπηρεσιακή αλλά και σύμφωνη με τον υπαλληλικό κώδικα. Μάθε επίσης ότι ουδέποτε υπήρξε σε βάρος μου προφορική ή έγγραφη αναφορά. Όσον αφορά τον διοικητικό Προϊστάμενό μου, δηλαδή τον κ. Νομάρχη Λάρισας, μην τον πιάνετε στο στόμα σας, γιατί δεν μπορετε ουτε  να τον αγγίξετε  και προφανώς δεν σας  εξουσιοδότησε να τον εκπροσωπήσετε.
    Η απόσπασή μου στην Κύπρο, υπήρξε καθόλα νομότυπη και βασιζόταν στην μετάθεση του στρατιωτικού συζύγου μου στην Κύπρο (συνηπηρέτηση). Δυστυχώς αγαπητέ φίλε ο κατήφορος των λιβελογραφων τους   έφερε να καταφερθουν ίυποτιμητικά και για τον σύζυγό μου κατονομάζοντάς τον ως κατώτερο στρατιωτικό της Αεροπορίας.  Έτσι χαρακτηρίζετε , τόσο απαξιωτικά τους υπηρετούντας στις ένοπλες δυνάμεις; Είναι τόσο ρηχά και χαλαρά τα πατριωτικά σας αισθήματα; Μάθετε  λοιπόν πως ο σύζυγός μου είναι Ανθυπασπιστής της πολεμικής Αεροπορίας επιτυχών στις πανελλαδικές της ΣΤΥΑ, αλλά πέραν τούτου το πιο σημαντικό για εκείνον αλλά και την οικογένειά μας είναι το γεγονός ότι τιμά, σέβεται και υπηρετεί με πάθος την ΕΛΛΑΔΑ, μέσα από το Σώμα των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων.
    Παντελώς  ανακριβής και ψευδής επίσης είσαι  και η αναφορά  οτι τα παιδιά μου και η οικογένειά μου δεν πήγε ποτέ στην Κύπρο. Και βέβαια πήγαμε και βέβαια ξεσπιτωθήκαμε και βέβαια τα παιδιά μου άλλαξαν σχολικό περιβάλλον, αλλά δεν δυσανασχετούμε γιαυτό, γιατί αυτή ήταν οικογενειακή μας επιλογή.
    Ως προς το γεγονός ότι βρίσκομαι πολύ καιρό στη Λάρισα, μάθε φίλε  Νεοδημοκρατη  ότι κατά το διάστημα αυτό κυοφόρησα το 4ο παιδί μου, που συνειδητά επιλέξαμε να μην το σκοτώσουμε αλλά να το φέρουμε στη ζωή, εκτός και αν για  τους συκοφαντες μου  με τα ‘πανανθρώπινα” χαρακτηριστικά έπρεπε να προβούμε στην έκτρωσή του. Μια γέννα λοιπόν συνεπάγεται και άδειες τοκετού και λοχείας αλλά και ανατροφής τέκνου ως πολύτεκνη και όλα αυτά θεσμοθετημένα από την πολιτεία. Μάλλον όμως οσους με υβριζουν  δεν ξέρουν  ή εσκεμμένα δεν τους αγγίζει το θείο δώρο της μητρότητας, για το οποίο και νοιώθω μοναδική ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ.
    Οι δραστηριότητές μου στην κομματική οργάνωση ως Υπεύθυνη Γυναικών της ΝΟΔΕ Λάρισας και οι συχνές  παρεμβάσεις μου, είτε αρθρογραφώντας στον τοπικό τύπο, είτε με παρεμβάσεις μου στα ΜΜΕ, είχαν σκοπό την τόνωση των αγωνιστών της παράταξής μας αλλά και των θέσεων της κυβέρνησης Καραμανλή που βάλλονταν πανταχόθεν. Σ’ εκείνες βέβαια τις στιγμές οι συκοφαντες μου ούτε λαλίστατοι υπήρξαν αλλά ούτε και την φθονερή γραφίδα τους αξιοποίησαν. Παρακολουθούσαν  μάλλον από τα μετόπισθεν που σίγουρα είναι πιο ασφαλή.
    Τέλος, ας μάθουν ολοι ότι στη ζωή μου από τα παιδικά χρόνια έχω μάθει να εργάζομαι ευσυνείδητα, να μάχομαι με ηθικά μέσα, να μη σπιλώνω και λασπολογώ συνανθρώπους μου, γιατί στη λάσπη γλιστράς και δεν κτίζεις. Μάθετε  επίσης ότι έχω απαράβατο κανόνα να μην κατακρίνω κανένα και να προτάσσω το συνολικό συμφέρον παρά το προσωπικό και να αγωνίζομαι με πάθος για τις ηθικές αξίες. Μάθετε  επίσης ότι έχω σπουδάσει οικονομικά, αλλά να είστε βέβαιοι πως αν χρειαστώ να διαχειριστώ με περισσότερο εποικοδομητικό τρόπο τα υπέρογκα οικονομικά ποσά που έχω εισπράξει στην υπαλληλική μου καριέρα, τότε σίγουρα θα σας φωνάξω.!!!! Πιθανόν εσεις να γνωρίζετε από off shore εταιρείες και τα συναφή, που εγώ δεν γνωρίζω. Θέλω να σας  πληροφορήσω ακόμη ότι ωφέλιμη γνώση για μένα είναι εκείνη που διανθίζεται με αξίες και αρετή. Στο διάβα δε των αιώνων, υπήρξαν άνθρωποι που ποτέ δεν κάθησαν σε σχολικά θρανία, αλλά απέκτησαν τη γνώση και το άρωμα της κοινωνικής και ανθρώπινης παιδείας. Ανθρώπινα πλάσματα δηλαδή προς μίμηση και όχι προς αποστροφή. Άνθρωποι με αξίες. 
                      Σας ευχαριστώ θερμά,
                       Γεωργία Τρακάλα
   

Δεν υπάρχουν σχόλια: