Τρίτη

Γράμμα απάντηση στον κύριο Παπουτσή από έναν Αστυνομικό...Δείτε τι μισθό παίρνει για να παίζει την ζωή του καθημερινά κορώνα γράμματα..


Είδα κάποιες δηλώσεις Παπουτσή πως υπάρχει συνδικαλιστική και πολιτική εκμετάλλευση από ορισμένους όσον αφορά τις αντιδράσεις των αστυνομικών για τις νέες αναδρομικές κρατήσεις. Σας στέλνω λοιπόν φωτογραφία τις μισθοδοσίας μου του μηνός Οκτωμβρίου όπου είναι ο πρώτος μήνας που μου γίνονται αυτές οι κρατήσεις. Και ακολουθούν άλλοι δύο μήνες στους οποίους θα γίνουν οι ίδιες κρατήσεις!!!!!!!Δεν ψηφίζω κανένα κόμμα και δεν τρέφω κάποια ιδιαίτερη εκτίμηση για τους συνδικαλιστές. Ας δει πρώτα ο Παπουτσής το μισθό που πηρα και τους άλλους δύο που ακολουθούν και το τι θα παίρνω από 01-01-2012 και μετά να βγεί να μιλήσει και να πει αυτά που λέει. Όπως είδατε αυτό το μήνα πήρα....
με τις κρατήσεις μειον τη δόση για ένα μικρό δάνειο που αναγκάστηκα να πάρω πιο παλιά 698,98 ευρώ. Με δέκα χρόνια Υπηρεσίας! Είμαι από επαρχία και μένω σε νοίκι κύριε Παπουτσή. Δε χρειάζεται να με ''εκμεταλευτεί'' κανένας και να μου πεί ότι με σκίσατε κανονικά! Είμαι ανύπαντρος χωρίς υποχρεώσεις και θα την παλέψω και αυτό το μήνα. Οι συνάδελφοι που έχουν υποχρεώσεις κύριε Παπουτσή τι θα κάνουν;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Έχετε το ελεύθερο να δημοσιεύσετε την φωτό.
κλικ για μεγέθυνση

Δεν υπάρχουν σχόλια: