Τρίτη

Προσχώρησε στο ΛΑ.Ο.Σ. KAI ο Πέτρος Μαντούβαλος.


Την προσχώρηση στις τάξεις του ΛΑΟΣ του κ. Πέτρου Μαντούβαλου, ανακοίνωσε σήμερα ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης.
Καλωσορίζοντας τον κ. Μαντούβαλο στα ψηφοδέλτια του Κόμματος, ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ δήλωσε: «Καλωσορίζουμε τον Πέτρο Μαντούβαλο στις τάξεις του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού. Με τον Πέτρο γνωριζόμαστε εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Συνυπήρξαμε στη Νέα Δημοκρατία. Τότε, εγώ ως Πρόεδρος της ΟΚΕ Δημοσίας Τάξεως, και ο Πέτρος Μαντούβαλος ως Γραμματέας.
Μας ενώνει εξ άλλου, η ίδια αγάπη για την Αστυνομία, η ίδια αγάπη για την πατρίδα, η ίδια αγάπη για το χρέος προς αυτή.
Πιστεύω ότι ο Πέτρος Μαντούβαλος...
θα βοηθήσει με τις περιοδείες του σε όλη την Ελλάδα να αυξήσει τον πατριωτισμό, το ενδιαφέρον για τις αρχές και παραδόσεις που πρεσβεύει και εκείνος και εγώ.
Βεβαίως να πω, ότι βατήρας στη καλή μας προσπάθεια είναι το 19% που πήρε ο Πέτρος Μαντούβαλος μόνος του, με τη δική μας βέβαια υποστήριξη, στο Δήμο Πειραιώς.
Άρα λοιπόν έχουμε καλές αφετηρίες.
Πέτρο καλώς ήλθες».

Ο κ. Π. Μαντούβαλος δήλωσε: «Η παρουσία μου εδώ οφείλεται στην πολύ ευγενική και τιμητική για μένα πρόσκληση του κ. Καρατζαφέρη, του Προέδρου του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού, για το οποίο τον ευχαριστώ πάρα πολύ.
Η επόμενη Βουλή, μετά από μια πολύ ενδιαφέρουσα, φαντάζομαι, προεκλογική και ευπρεπή διαδικασία, στην οποία θα μετέχουμε ισχυρά, θα βγάλει μια Βουλή η οποία καλείται να αποφασίσει για πολύ σημαντικά θέματα.
Φιλοδοξία μου, ταπεινή μου επιθυμία είναι, μέσα από αυτή τη διαδικασία να είμαι παρών στο να μπορέσουμε, με ειλικρινή και πατριωτικό τρόπο, όπως είπε ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ, να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στο κάλεσμα του Ελληνικού λαού που αρκετά ταλαιπωρήθηκε, αρκετά βασανίστηκε, αρκετά προδόθηκε. Και γι αυτό, με χαρά, θα είμαι σε αυτό το νικηφόρο αγώνα για τον Ελληνικό λαό και την πατρίδα μας. Χαρούμενα παρών».Φουλάρει τις μηχανές του το ΛΑ.Ο.Σ. για τις εκλογές ανακοινώνοντας και την προσχώρηση Μαντούβαλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: