Παρασκευή

Ο Παπαδημόπουλος ειπε οχι στον Σαμαρα!!!!Δεν θα είμαι υποψήφιος!!!!Ευγε Δημητρη

Με τη φράση «πιστός σε όσα πίστεψα» ο Δημήτρης Παπαδημόπουλος ξεκαθαρίζει πως δεν πρόκειται να είναι υποψήφιος στις ερχόμενες εκλογές, παραμένοντας όμως «στρατιώτης πρώτης γραμμής».
Αναλυτικά η δήλωση του Δ. Παπαδημόπουλου έχει ως εξής:
"Επειδή πολύς λόγος γίνεται σχετικά με ενδεχόμενη ή μη υποψηφιότητά μου, στις επερχόμενες εκλογές, οφείλω να τοποθετηθώ ούτως ή άλλως, ιδιαίτερα δε χάριν των φίλων μου που χρόνια τώρα με τιμούν με την εμπιστοσύνη τους, αλλά και χάριν της παρατάξεως που όλως τιμητικώς με εμπιστεύεται και εμπιστεύομαι. Που την εμπιστεύομαι ως μόνον εναπομείναντα ιστορικά δοκιμασμένο (παρά τις κατά καιρούς αντιπολιτευτικές κορώνες) γνήσιο και συνετό θεματοφύλακα των συμφερόντων και των δικαίων της Πατρίδος μας και του Λαού μας.
Τούτο δε οφείλεται κυρίως στην οργανική σχέση μεταξύ βάσεως και ηγεσίας που πάντοτε αλληλοσυμπληρώνονταν δημιουργικά «τα ασθενή θεραπεύουσα και τα ελλείποντα αναπληρούσα», εμφορούμενη από γνήσιο πατριωτισμό και δημοκρατικά ιδεώδη.
Λοιπόν, σε ό,τι με αφορά, παραμένοντας πιστός σε αυτά τα ιδανικά, στην παράταξη που τα υιοθετεί και στην ηγεσία που τα εφαρμόζει, δηλώνω, με κριτήριο και γνώμονα το συμφέρον του λαού και της παρατάξεως, πως, όπως και να ’χει και από οποιαδήποτε θέση, θα αγωνισθώ όπως πάντοτε έκανα, πιστός σε όσα πίστεψα.
Γνωρίζοντας δε πως οι καιροί είναι άκρως πονηροί, ενσπείρονται δε σκοπίμως αμφιβολίες, καχυποψία και διλήμματα και η πορεία αποτελεί σχοινοβασία εν μέσω ανέμων… και από κάτω ναρκοπέδιο, απαιτεί δε από όλους μας, κυρίως από τους υπευθύνους και προπάντων από τον αρχηγό, λεπτότατες και δυσκολότατες επιλογές, επαναλαμβάνω  με καθαρή συνείδηση κι εγώ από το δικό μου μετερίζι τη φράση που και ο αρχηγός μας συχνά, δικαίως και σημαδιακά τονίζει: «Έχετέ μου εμπιστοσύνη», και αφού ευχαριστήσω όλους σας για τις συμβουλές και παραινέσεις σας κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα, σας ζητώ να περιβάλλετε με την εμπιστοσύνη σας την  επιλογή μου, που στην παρούσα φάση εκφράζεται από τη θέση του απλού στρατιώτη της πρώτης όμως γραμμής.
Με εν Χριστώ αγάπη και Ελπίδα, Καλή Ανάσταση".

Δεν υπάρχουν σχόλια: