Δευτέρα

ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ...


KASIDIARIS

Σφοδρή επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε ο βουλευτής της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ Ηλίας Κασιδιάρης με αφορμή την αναβολή της δίκης του.Ο εκπρόσωπος τύπου του  κόμματος έκανε λόγο για κακοστημένες κατηγορίες ενώ τόνισε ότι εμπλέκεται στην υπόθεση μετά απο κατάθεση που έδωσε στέλεχος του  ΣΥΡΙΖΑ...
"Η εκδίκαση της υπόθεσής μου αναβλήθηκε και αυτή τη Δευτέρα και θα πραγματοποιηθεί τελικώς την Πέμπτη 7/3 στις 9.00 στον 4ο όροφο του Εφετείου Αθηνών. Με απόλυτη εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη θα καθίσω στο εδώλιο του κατηγορουμένου, αναμένοντας να κριθώ δίκαια και με βάση τα πραγματικά γεγονότα και όχι την πολιτική μου δράση.

Δυστυχώς έτυχε να έχω πέσει πολύ πρόσφατα θύμα καταχρήσεως εξουσίας – και αυτό είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω - μετά το γνωστό επεισόδιο στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1. Τότε που ένας δημοσιογράφος υπαγόρευσε τηλεφωνικώς σε μία εισαγγελέα την κατηγορία που θα μου προσάψει, προσφωνώντας την μάλιστα και με το άκρως υποτιμητικό για τον θεσμό της Δικαιοσύνης: «Έλα Ελένη…»! Τελικώς κατηγορήθηκα για… «απόπειρα επικίνδυνης σωματικής βλάβης» (ευτυχώς όχι για «απόπειρα ανθρωποκτονίας»). Η εξήγηση για αυτή την πρωτοφανή στα δικαστικά χρονικά απόφαση ήταν απλή: η δίωξη κινήθηκε αυτεπάγγελτα, δε χρειάστηκε μήνυση και έτσι ήταν πολύ πιθανότερη η σύλληψη και η μετέπειτα διαπόμπευσή μου. Τελικώς το σχέδιο απέτυχε. Φυσικά και αυτή η ιστορία έχει λάβει τη δικαστική οδό και ο εν λόγω δημοσιογράφος έχει μηνυθεί για ηθική αυτουργία σε κατάχρηση εξουσίας.


Ας περάσουμε στα σημερινά. Τελικώς η υπόθεση ανεβλήθη και πάλι, παρά την πρόθεσή μου να δικαστώ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και να φύγει από πάνω μου η σκιά της υποδικίας. Ήδη από τις 12 Ιουλίου του ’12 είχα αιτηθεί να αρθεί η ασυλία μου από την ολομέλεια της βουλής. Το θέρος όμως η βουλή αργεί (όχι ότι το υπόλοιπο έτος δουλεύει) και έτσι η υπόθεση έφτασε τώρα στο ακροατήριο. Επιμένω πως η όλη ιστορία είναι κακοστημένη και αυτό θα το αποδείξω ενώπιον της Δικαιοσύνης. Προς το παρόν θα αναφερθώ σε κάποια εξαιρετικά σημαντικά στοιχεία, τα οποία έχουν θαφτεί απολύτως από τα ΜΜΕ της διαφθοράς, που πολεμούν με κάθε μέσο την Χρυσή Αυγή.


1ον) Στην εν λόγω γελοία υπόθεση με εμπλέκει μία μόνο μαρτυρική κατάθεση γεμάτη αντιφάσεις, κενά και καταφανή ψεύδη. Όλως τυχαίως, το πρόσωπο που έδωσε αυτή την κατάθεση (2 ολόκληρες εβδομάδες μετά το επίδικο συμβάν) είναι υψηλόβαθμο στέλεχος του Σύριζα και συγκεκριμένα μέλος της εκλογικής του επιτροπής. Σημειώστε ότι κατηγορείται για ψευδορκία και συκοφαντική δυσφήμιση.


2ον) Η περιβόητη «ληστεία» στην οποία δήθεν συνέδραμα κάποιους αγνώστους (παραχωρώντας τους το αυτοκίνητό μου και χωρίς να είμαι παρών!) αφορά ένα δελτίο αστυνομικής ταυτότητας. Με απλά λόγια, έδωσα το αυτοκίνητό μου σε κάποιους αγνώστους για να πάρουν την ταυτότητα από κάποιον που εγώ δεν γνωρίζω (ούτε εκείνος με αναγνωρίζει) χωρίς κανένα λόγο και κίνητρο.


3ον) Για όλα τα παραπάνω βαρυσήμαντα στοιχεία δεν έχουν πει λέξη τα κανάλια της διαπλοκής. Προβάλουν μόνο το συκοφαντικό: «εμπλέκεται σε ληστεία ο εκπρόσωπος Τύπου της Χρυσής Αυγής!». Ο ελληνικός λαός όμως δεν τρώει κουτόχορτο και έχει αντιληφθεί πως η όλη υπόθεση αποτελεί μία κακοστημένη σκευωρία εις βάρος της Χρυσής Αυγής και εμού προσωπικά."



Ηλίας Κασιδιάρης
Εκπρόσωπος Τύπου ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: