Τετάρτη

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η “ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ” ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ;;; ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΚΟ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ;


Από την Σοφία


Επ’ ευκαιρία της υπουργικής απόφασης δωρεάν παραχώρησης των 168 ακινήτων, από την περιουσία των Ελλήνων, στους κλέφτες και απατεώνες του ΔΝΤ, που παριστάνουν ότι μας δανείζουν κι επειδή έρχονται και εκλογές, ας ξαναθυμηθούμε τι προβλέπει το “Μεσοπρόθεσμο” που ψήφιζαν στις 30 Ιουνίου του 2011 οι βολευτές των κομμάτων της, άτυπης τότε, συγκυβέρνησης, ενώ οι πολίτες που διαφωνούσαν έτρωγαν ξύλο και ασφυξιογόνα αέρια στο Σύνταγμα…. http://olympiada.files.wordpress.com/2014/03/57a8e-kok2.jpg http://cryptome.org/info/greece-protest4/pict31.jpg
http://www.policebrutality.info/content/uploads/2010/12/police-run-over-greece.jpg
http://meganisinews.eu/wp-content/uploads/2011/07/262127_213789535323907_100000785876693_526136_680464_n1.jpg
Μια υπενθύμηση γιατί ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΡΑΣΙΜΙΑ ΠΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΝΑ ΔΑΡΘΟΥΝ ΑΝΗΛΕΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ( και που στραβωθήκαμε και τα ξαναβάλαμε στην βουλή) ΞΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, είτε παραμένουν στις κομματοσυμμορίες της εσχάτης προδοσίας, είτε έχουν πηδήξει σαν τα ποντίκια σε άλλες σωσίβιες “λέμβους” (αλήθεια, γιατί τους δέχτηκαν; αφού η υπηρέτηση του μνημονίου είναι κριτήριο πολιτικής θέσης;;;) για να συνεχίσουν την μάσα εις υγείαν των κορόιδων, είτε βγαίνουν τραβεστί ως ποτάμια, βουνά, ραχούλες ή ως εδώδιμα και οπωροκηπευτικά… ελιές, αγγούρια, βλήτα, λάχανα… ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΝΕ!!!!!
Τι εννοούν ως «αξιοποίηση» της δημόσιας περιουσίας;
«Σας πουλάμε, εσείς πληρώνετε, εμείς εισπράττουμε»
http://olympiada.files.wordpress.com/2014/03/prosfigikes-katoikies-alexandras.jpg?w=465&h=338

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ 2012-2015», το οποίο ψηφίστηκε από κοινοβουλευτική πλειοψηφία (δηλαδή ΠΑ.ΣΟ.Κ και ΛΑ.Ο.Σ. ενώ η Ν.Δ. καταψήφισε επί της αρχής αλλά υποστήριξε άρθρα σχετικά με τις αποκρατικοποιήσεις) στις 30 Ιουνίου 2011 για να δημοσιευθεί την επομένη, 1η Ιουλίου, στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ως “νόμος του κράτους”

«ΣΑΣ ΠΟΥΛΑΜΕ, ΕΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ, ΕΜΕΙΣ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΜΕ»
«Το προϊόν αξιοποίησης (δηλ. η περιουσία του δημοσίου)χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους της χώρας» ( Κεφ. Α Άρθρο 1 παράγραφος 2). Και αυτό, προς εμπέδωση προφανώς, επαναλαμβάνεται αρκετές φορές . Η διάρκεια αυτού του ταμείου, και συνεπώς του ξεπουλήματος, αναφέρεται ότι είναι 6 έτη, όμως με απόφαση του υπουργού οικονομικών, όπως αναφέρεται, «η διάρκεια αυτή μπορεί να παρατείνεται εφ’ όσον ο σκοπός του ταμείου δεν έχει εκπληρωθεί». (Κεφ. Α Άρθρο 1 παρ. 6) Με λίγα λόγια η διάρκεια του ξεπουλήματος μπορεί να παρατείνεται επ’ αόριστον…
Και, επειδή άνθρωποι είμαστε και κάτι μπορεί να μας ξεφύγει, οι συντάκτες αυτού του απαράδεκτου νομοσχεδίου, προβλέπουν ότιμε μία απόφαση της επιτροπής θα μπορεί να προστεθεί στο ξεπούλημα και ό,τι τυχόν παραλήφθηκε και το «θυμήθηκαν» εκ των υστέρων. ( Κεφ. Α΄Άρθρο 2 παρ, 5 )
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο: 1)το περιουσιακό στοιχείο ή δικαίωμα που μεταβιβάσθηκε στο ταμείο δεν μπορεί να επιστρέψει ποτέ στον προηγούμενο δικαιούχο, δηλ. στο ελληνικό δημόσιο
2)η υπάρχουσα διοίκηση της δημόσιας εταιρίας λειτουργεί πλέονως εντολοδόχος του ταμείου χωρίς αμοιβή και εκτελεί οδηγίες που δίνονται εγγράφως σε αυτήν!
3) Το Δημόσιο συνεχίζει να βαρύνεται με τις Δαπάνες του «αξιοποιηθέντος» ακινήτου!! (Κεφ. Α΄ Άρθρο 2 παρ 7 ). Δηλαδή,όλα τα έξοδα λειτουργίας π.χ. του Δημόσιου Οργανισμού (ΔΕΗ, ΟΣΕ κλπ) συνεχίζουν να βαρύνουν το Δημόσιο, ενώ όλα τα έσοδα πηγαίνουν απευθείας στην Τρόικα.
Αν υπάρχουν εμπράγματα δικαιώματα τρίτων (π.χ. ιδιωτών ασφαλιστικά ταμεία, τράπεζες) μπορεί να κηρύσσονται αναγκαστικώς απαλλοτριωτέα με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, για λόγους μείζονος εθνικού συμφέροντος. Δηλαδή χάνουν και οι όποιοι ιδιώτες ή άλλοι επενδυτές τα δικαιώματά τους αναγκαστικά μέσω απαλλοτρίωσης!
Το αποτέλεσμα της απαλλοτρίωσης πηγαίνει απευθείας στο Ταμείο ή στον αγοραστή… Και ο λογαριασμός στον ελληνικό λαό αφού η « δαπάνη της αποζημίωσης για την αναγκαστική απαλλοτρίωση βαρύνει το Δημόσιο», πληρώνει δηλ. ο ελληνικός λαός (Κεφ. Α΄ Αρθρο 2, παρ.
8) Και με άλλα λόγια, αναφέρεται και στις ακόλουθες παραγράφους για να μην υπάρξει κάποια παρανόηση, ότι ο ελληνικός λαός, δια του Δημοσίου, αναλαμβάνει με δικά του έξοδα αποζημιώσεις προς τρίτους (Κεφ. Α’, Άρθρο 2 παρ. 12) Εάν, δε, υπάρχει ήδη μισθωτής, σε κάποιο από τα ακίνητα που έχουν μεταβιβασθεί στο ταμείο τον πετάνε άμεσα έξω, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης με πρόωρη λήξη της μίσθωσης.. (Κεφ. Α΄ Άρθρο 2 παρ. 9)
ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!
Στο Β κεφάλαιο υπό τον τίτλο « Περιουσία- Έσοδα-Διάθεση εσόδων» γίνεται σαφέστερο τι ακριβώς, και χωρίς ανταλλάγματα, μεταβιβάζεται στο ταμείο προς ξεπούλημα.
Ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει ότι έχει ληφθεί μέριμνα έτσι ώστε να μην «ξεφύγει» τίποτε από το ξεπούλημα.
Συγκεκριμένα μεταβιβάζονται στο ταμείο, ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ: κινητές αξίες εταιρειών, περιουσιακής φύσεως δικαιώματα, δικαιώματα διαχείρισης και εκμετάλλευσης, κεκτημένα οικονομικά συμφέροντα, άυλα δικαιώματα και δικαιώματα λειτουργίας, ακίνητα που περιλαμβάνονται στο Πρόγραμμα Αποκρατικοποιήσεων.
Τα ανωτέρω περιουσιακά στοιχεία περιέρχονται στο Ταμείο, κατά πλήρη κυριότητα, νομή και κατοχή και το Δημόσιο απεκδύεται κάθε δικαιώματός του επί αυτών από τη δημοσίευση της απόφασης της Δ.Ε.Α.Α. στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Ως δημόσια ακίνητα, για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου, νοούνται τα ακίνητα που ανήκουν στην ιδιωτική περιουσία του Δημοσίου ή Ν.Π.Δ.Δ. (Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου) ή Ο.Τ.Α. (Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης) ή σε εταιρεία της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα στο Δημόσιο ή σε Ν.Π.Δ.Δ. ή σε Ο.Τ.Α..(Κεφ Β Άρθρο 10 παρ. 1)
Με άλλα λόγια, ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΠΕΡΙΟΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΤΑ (Πχ τα δημαρχεία, οι δημοτικοί παιδικοί σταθμοί, οι δημοτικές επιχειρήσεις κλπ) ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΓΙΑΛΟΙ (Κεφ Β Άρθρο 14 παράγραφος 1).
Καταργείται δηλαδή και αυτό που ίσχυε ως δίκαιο από την εποχή του Ιουστινιανού, δηλαδή ότι οι ακτές είναι αποκλειστικά προς χρήση του λαού.
Επίσης, ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ Ο ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ (Κεφ Α άρθρο 2 παρ. 4 – β) ),ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΡΕΥΣΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ , όπως για παράδειγμα ο ΟΠΑΠ, (Κεφ Α΄ Άρθρο 2 παρ 4 –α) αλλά και όποια έσοδα έχουν οι δημόσιες επιχειρήσεις, πχ. ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, πριν από την πώλησή τους. (Κεφ. Α΄ Άρθρο 2 παρ 5) Έτσι, μπορούν αντί να τις πουλήσουν, αν τους συμφέρει να τις διατηρούν στην κατοχή τους εισπράττοντας τα έσοδα, δηλαδή τους λογαριασμούς που εμείς πληρώνουμε, και φυσικά ν’ αναπροσαρμόζουν όπως θέλουν την τιμολογιακή πολιτική των οργανισμών αυτών. Επιπλέον, στο ταμείο μεταβιβάζονται ακόμη και οι επιχορηγήσεις που δίνει στους οργανισμούς το δημόσιο. (Κεφ. Α΄ Άρθρο 2 παρ. 17) Η Τρόϊκα μπορεί να τροποποιεί άμεσα τα καταστατικά λειτουργίας των οργανισμών που περιέχονται στην κυριότητα του ταμείου ( Κεφ. Α΄ Άρθρο 9 παρ. 1). Εκτός των άλλων, εφόσονοι διοικητές τους θα είναι πια «εντολοδόχοι» του Δ.Σ. του Ταμείου, θα μπορούν να δέχονται εντολές και να είναι υποχρεωμένοι να τις εφαρμόσουν ως προς πχ την αύξηση των τιμολογίων του ρεύματος και του νερού, των διοδίων, των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κλπ κατά το δοκούν, χωρίς τη συναίνεση της κυβέρνησης (Θυμηθείτε ότι όλα τα έσοδα θα πηγαίνουν πλέον στο ταμείο, δηλαδή στους δανειστές όχι στον αντίστοιχο οργανισμό ακόμα και πριν αυτός πωληθεί). Από το «ξεπούλημα» εξαιρούνται, προς το παρόν, μόνον τα φυσικά μνημεία ( Π.χ. εθνικοί δρυμοί ) (Κεφ. Β Άρθρο 11 Α΄ παρ 2) Προσοχή! Δεν εξαιρείται όμως η αξιοποίηση αρχαιολογικών μνημείων και χώρων, φυσικών πάρκων κλπ. (Κεφ. Β Άρθρο 11 Α΄ παρ. 3) Δηλαδή μπορεί να μην πωληθεί η ίδια η Ακρόπολη, αλλά π.χ. το εισιτήριο για την είσοδο στην Ακρόπολη ή τα έσοδα από εκδηλώσεις στο Ηρώδειο μπορούν να πηγαίνουν κατευθείαν στους δανειστές μας, οι οποίοι βέβαια θα μπορούν και σε αυτόν τον τομέα να κανονίζουν και την αντίστοιχη τιμολογιακή πολιτική. Ανάμεσα στις επιτρεπόμενες χρήσεις που μπορούν να έχουν ακίνητα του δημοσίου που πωλούνται από το Ταμείο και βρίσκονται εκτός σχεδίου πόλεως (Κεφ. Β Άρθρο 11 Β ) είναι: και Θρησκευτικοί χώροι, πολιτιστικά κέντρα κλπ. Θα μπορεί π.χ. ένας αμφιβόλου προέλευσης ξένος ιδιωτικός ή κρατικός φορέας να αγοράσει γη του Δημοσίου και να ανεγείρει χωρίς καμία άλλη άδεια από το κράτος ένα θρησκευτικό χώρο (π.χ. Τζαμί, βουδιστικό μοναστήρι κλπ κλπ) ή να μετατρέψει προς αυτό τον σκοπό ένα ήδη υπάρχον κτίριο που ανήκει στο Δημόσιο. Μέλη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων***, το οποίο αποκλειστικά εισηγείται την αξιοποίηση κάθε περιουσιακού στοιχείου, τοποθετούνται κατόπιν υποδείξεως των Παρατηρητών, είναι δηλαδή υπάλληλοι της Τρόικα. (Κεφ. Α΄ Άρθρο 4 παρ 1) Θα πουλάμε δηλαδή ό,τι λέει η Τρόικα, σε όποιον υποδεικνύει η Τρόικα και σε όποια τιμή προτείνει η Τρόϊκα.
Δηλαδή, θα μπορούσε η Τρόικα να εισηγηθεί την πώληση των ελληνικών λιμανιών σε τουρκικές εταιρείες (ιδιωτικές ή κρατικές), ή θα μπορούσε να προτείνει την πώληση του αεροδρομίου «Μακεδονία» σε εταιρείες συμφερόντων της ΠΓΔΜ. Επειδή ένας αέρας «νομιμότητας» πάντα χρειάζεται, το νομοσχέδιο προβλέπει ότι οι συμβάσεις αξιοποίησης των περιουσιακών στοιχείων του Ταμείου μπορεί να κυρώνονται με νόμο. (Κεφ. Α΄ Άρθρο 3 παρ. 19) Το Ταμείο δηλαδή θα μπορεί να ζητά από την Βουλή να κυρώνει όλες τις πράξεις του με νόμο, ώστε τα πάντα να είναι σύμφωνα με την «δημοκρατική» τάξη και καμιά από αυτές τις άνομες πράξεις να μην είναι ανακλητές στο μέλλον! Αν δουν ότι δεν πουλιέται ή δεν αξιοποιείται κάποιο περιουσιακό στοιχείο, τότε το διαλύουν, το «χρεωκοπούν» (Κεφ. Α΄ Άρθρο 5 παρ. 5). Κάτι θυμίζει από ΟΣΕ το συγκεκριμένο άρθρο… Και ομόλογα εκδίδει το Ταμείο Επίσης, το Ταμείο θα έχει το δικαίωμα ν’ αποφασίζει μόνο του την έκδοση ομολόγων ( να δανείζεται με άλλα λόγια) με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου! (Κεφ. Α΄ Άρθρο 5 παρ. 3) Δηλαδή, οι δανειστές δεν μας δανείζουν απλώς με τοκογλυφικά επιτόκια και δικές μας υποθήκες, αλλά θα δανείζονται και οι ίδιοι, δια του Ταμείου, με εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου, ή αλλιώς του ελληνικού λαού.. Μάλιστα, το Ταμείο μπορεί να δανείζεται από τρίτους με εγγυήσεις δικές μας(!!!) και με τα λεφτά αυτά να αγοράζει από την ελεύθερη αγορά ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου σε πολύ χαμηλές τιμές. Σε απλά ελληνικά, θα μπορεί να επαναγοράζει το Ταμείο, εκ μέρους των δανειστών μας, το χρέος μας αφού το ελαχιστοποιήσει στην ουσία με δανεικά δικά μας!!!! (Κεφ. Α΄ Άρθρο 5 παρ. 4)
Πραγματικά πολύ έξυπνη κίνηση!! Διότι αποτρέπει το ίδιο το ελληνικό κράτος από την προοπτική, εφόσον αυτή αποδεικνυόταν υλοποιήσιμη και χρήσιμη, να αγοράσει προς όφελος του μέρος από το χρέος του σε καλή τιμή ( κάτι που έκανε π.χ, η κυβέρνηση του Ισημερινού στο δικό της χρέος). Το Ταμείο μας στερεί και αυτήν την προοπτική.
Όλα τα παραπάνω θα γίνονται με άκρα μυστικότητα. Τα μέλη του Δ.Σ. του Ταμείου υποχρεούνται να τηρούν απόλυτη εχεμύθεια όσον αφορά τα δεδομένα των υπηρεσιών, εργασιών, στατιστικών στοιχείων ή άλλων δεδομένων που αφορούν τη δραστηριότητα του Ταμείου και να απέχουν από κάθε σκόπιμη ή ακούσια αποκάλυψή τους σε οποιονδήποτε τρίτο.(…) Οι υποχρεώσεις των μελών του Δ.Σ. του Ταμείου που προβλέπονται στην παρούσα παράγραφο (ρήτρα εμπιστευτικότητας) παραμένουν σε ισχύ για τρία (3) έτη μετά την αποχώρησή τους από το Ταμείο. (Κεφ. Α’, Άρθρο 3 παρ. 11 και 16) Δηλαδή να μην μαθαίνει τίποτα ο ελληνικός λαός για το τι κάνουν με την περιουσία του εκεί μέσα! Μόνον η ΕΚΤ, η Ε.Ε και το ΔΝΤ θα ξέρουν ενώ μετά από τρία χρόνια, αφού φύγουν, θα μπορούν να μας λένε τις λεπτομέρειες για το ξεπούλημα…
Τέλος το Ταμείο θα είναι το μόνο αφορολόγητο πράγμα στην Ελλάδα πλέον, αφού δεν πληρώνει κανένα φόρο στο δημόσιο, ούτε εισφορές σε ασφαλιστικά ταμεία, ούτε τίποτα! Έχει έσοδα και δεν πληρώνει φόρους! (Κεφ. Α’, Άρθρο 2 παρ. 11)
Ήδη, πέρασαν στο Ταμείο τα μεγάλα «φιλέτα» του Δημοσίου, δηλαδή οι συμμετοχές στις τράπεζες Εθνική, Alpha, Πειραιώς αλλά και στον ΟΠΑΠ, ΟΛΘ, ΟΛΠ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ , περιφερειακά λιμάνια και αεροδρόμια.
ΤΑ 168 ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ
ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΠΛΟΥΤΟ ΚΙ
ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ
ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΚΡΥΦΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΕΣ
ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ-ΔΗΘΕΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ
ΕΝΑ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ!!! ΕΝΑΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ!!! ΕΝΑΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ!!!
ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ!
υγ
***
Λέτε να έχει σχέση με τους “εμπειρογνώμονες” Η ΜΚΟ Στουρνάρα -Μάνου που καταθέτει προτάσεις για την “αξιοποίηση” της δημόσιας περιουσίας μας;;;; Στο site INPRECOR βρήκα αυτήν την ενδιφέρουσα ανάρτηση που βοηθά να καταλάβουμε τι συμβαίνει…
(1) Οι εν λόγω κύριοι – με μακρά διαδρομή σε πολιτικές και διοικητικές θέσεις στο ελληνικό κράτος – έχουν συμπήξει – μαζί με άλλους φερέλπιδες εθνοσωτήρες – μία ΜΚΟ για την “προστασία και αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας”.
(ΔΗΛΑΔΗ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΥΠ. ΟΙΚ. ΕΧΕΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΝ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ!!!!!)
Η ΜΚΟ αυτή έχει εκπονήση επιχειρηματικό σχέδιο («Σχέδιο Αρχιμήδης») το οποίο έχει υποβάλει όχι μόνο σε κρατικά όργανα αλλά ακόμη και σε διεθνή δικηγορικά γραφεία συμβούλων επιχειρήσεων όπως στη Roland Berger, που συνέταξε το σχέδιο «Εύρηκα», προκειμένου να βρεθούν κοινά στοιχεία στις δύο πρωτοβουλίες.
(2) Η Roland Berger δεν είναι κοινωφελής οργανισμός αλλά επιχείρηση αποσκοπούσα στην δική της κερδοφορία μέσω παροής συμβουλλών επ’ αμοιβή. Οι κακές γλώσσες λένε ότι τέτοιες επιχειρήσεις, εκμεταλλευόμενες τον ρόλο του συμβούλου, ουσιαστικά διαμεσολαβούν και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις που αναλαμβάνουν τα έργα για τα οποία έχουν συμβουλεύσει οι πρώτες (φυσικά με το αζημίωτο γι’ αυτές). Όμως εμείς δεν θα πιστέψουμε τις κακιές γλώσσες. Όχι δεν γίνονται τέτοια πράγματα στον αγγελικό κόσμο στον οποίο ζούμε … (3) Οι ΜΚΟ τόσο στη χώρα μας όσο και διεθνώς έχουν αποδειχθεί απίθανα διαφθορεία και κυριολεκτικά παρακρατικές οργανώσεις.
Παρακρατικές γιατί συνδέονται στενά με το κράτος και κάθε άλλο παρά ανεξάρτητες είναι.
Διαφθορεία γιατί πίσω από τον υποτιθέμενα ανιδιοτελή χαρακτήρα τους κρύβονται επιχειρηματικές δραστηριότητες μάλιστα από αυτές που “αποκομίζονται ιδιωτικά ωφέλη με δημόσια χρήματα”. (4) Τι δουλειά έχουν πολιτικά πρόσωπα σε αυτό το βρώμικο καζάνι; Το ίδιο το “Σχέδιο Αρχιμήδης” δίνει ευκόλως διακρινόμενες επιχειρηματικές ευκαιρίες και ανοίγει τεράστιες δυνατότητες διαπλοκής. Το παιχνίδι του “κάνουμε ιδιωτικές μπίζνες με δημόσια λεφτά” είναι ιδιαίτερα γνωστό στη χώρα μας αλλά και διεθνώς. Μήπως αλήθεια ο ευρηματικότατος Στ.Μάνος θα μπορούσε να μας θυμίσει τι έγινε με την παλιά του εταιρεία (την ΑΛΛΑΤΙΝΗ), πως έπεσε έξω και τι κινήσεις διάσωσης των μετόχων της έγιναν ιδιαίτερα επί υπουργείας του; Έτσι για να μην θεωρούν όλοι ότι έχουμε μνήμη χρυσόψαρου…  

ΦΥΣΙΚΑ ΑΣ ΜΗΝ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ…
Είναι όλοι τους απασχολημένοι να φυλάνε την δημοκρατία…
ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
(1) Οι εν λόγω κύριοι – με μακρά διαδρομή σε πολιτικές και διοικητικές θέσεις στο ελληνικό κράτος – έχουν συμπήξει – μαζί με άλλους φερέλπιδες εθνοσωτήρες – μία ΜΚΟ για την “προστασία και αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας”. Η ΜΚΟ αυτή έχει εκπονήση επιχειρηματικό σχέδιο («Σχέδιο Αρχιμήδης») το οποίο έχει υποβάλει όχι μόνο σε κρατικά όργανα αλλά ακόμη και σε διεθνή δικηγορικά γραφεία συμβούλων επιχειρήσεων όπως στη Roland Berger, που συνέταξε το σχέδιο «Εύρηκα», προκειμένου να βρεθούν κοινά στοιχεία στις δύο πρωτοβουλίες. (2) Η Roland Berger δεν είναι κοινωφελής οργανισμός αλλά επιχείρηση αποσκοπούσα στην δική της κερδοφορία μέσω παροής συμβουλλών επ’ αμοιβή. Οι κακές γλώσσες λένε ότι τέτοιες επιχειρήσεις, εκμεταλλευόμενες τον ρόλο του συμβούλου, ουσιαστικά διαμεσολαβούν και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις που αναλαμβάνουν τα έργα για τα οποία έχουν συμβουλεύσει οι πρώτες (φυσικά με το αζημίωτο γι’ αυτές). Όμως εμείς δεν θα πιστέψουμε τις κακιές γλώσσες. Όχι δεν γίνονται τέτοια πράγματα στον αγγελικό κόσμο στον οποίο ζούμε … (3) Οι ΜΚΟ τόσο στη χώρα μας όσο και διεθνώς έχουν αποδειχθεί απίθανα διαφθορεία και κυριολεκτικά παρακρατικές οργανώσεις. Παρακρατικές γιατί συνδέονται στενά με το κράτος και κάθε άλλο παρά ανεξάρτητες είναι. Διαφθορεία γιατί πίσω από τον υποτιθέμενα ανιδιοτελή χαρακτήρα τους κρύβονται επιχειρηματικές δραστηριότητες μάλιστα από αυτές που “αποκομίζονται ιδιωτικά ωφέλη με δημόσια χρήματα”. (4) Τι δουλειά έχουν πολιτικά πρόσωπα σε αυτό το βρώμικο καζάνι; Το ίδιο το “Σχέδιο Αρχιμήδης” δίνει ευκόλως διακρινόμενες επιχειρηματικές ευκαιρίες και ανοίγει τεράστιες δυνατότητες διαπλοκής. Το παιχνίδι του “κάνουμε ιδιωτικές μπίζνες με δημόσια λεφτά” είναι ιδιαίτερα γνωστό στη χώρα μας αλλά και διεθνώς. Μήπως αλήθεια ο ευρηματικότατος Στ.Μάνος θα μπορούσε να μας θυμίσει τι έγινε με την παλιά του εταιρεία (την ΑΛΛΑΤΙΝΗ), πως έπεσε έξω και τι κινήσεις διάσωσης των μετόχων της έγιναν ιδιαίτερα επί υπουργείας του; Έτσι για να μην θεωρούν όλοι ότι έχουμε μνήμη χρυσόψαρου… -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου