Σάββατο

«Πρέπει ο Κώστας Καραμανλής να εξηγήσει και σ΄ εμένα και σ΄ εσάς τους λόγους για τους οποίους δεν χωρούσα στα καθαρά ψηφοδέλτια

tsitouridis.jpg

Σάββας Τσιτουρίδης. «Πρέπει ο Κώστας Καραμανλής να εξηγήσει και σ΄ εμένα και σ΄ εσάς τους λόγους για τους οποίους χωρούσα στα καθαρά ψηφοδέλτια του το 2007 και δεν χωρούσα το 2009»

Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες.

Σας ευχαριστώ για την σημερινή παρουσία σας εδώ.

Μου δίνει δύναμη.

Δύναμη που την χρειάζομαι περισσότερο από ποτέ.

Γι΄ αυτό που συμβαίνει σήμερα.

Για όσα σας οφείλω.

Για όσα έχουμε μπροστά μας για την παράταξη και τον τόπο.

Ειλικρινά δεν περίμενα ότι θα συναντιόμασταν σ΄ αυτές τις συνθήκες.

Δεν περίμενα ότι μετά από 35 χρόνια σ΄ αυτήν την παράταξη, μετά από 20 χρόνια στην πρώτη γραμμή της μάχης, δεν θα είχα θέση στα «καθαρά» ψηφοδέλτια του κ. Καραμανλή.

Με ξέρετε καλά.

Ξέρετε ποιος είμαι. Από πού ξεκίνησα. Πώς πορεύτηκα. Ξέρετε τους αγώνες μου στη ζωή και στην παράταξη μου. Έτσι δεν χρειάζεται να σας πω κάτι γι΄ αυτά. Στην πορεία μου τήρησα πάντοτε σταθερές αρχές και αξίες. Και από αυτές πάντοτε με κρίνατε. Μπορεί στην πορεία αυτή να έκανα και λάθη. Μπορεί να μην ανταποκρίθηκα πάντοτε σε ότι περιμένατε από μένα.

Την εμπιστοσύνη σας όμως δεν την πρόδωσα ποτέ. Και αυτό δεν επιτρέπω σε κανέναν να το αμφισβητήσει.

Με πιστέψατε και με στηρίξατε όλα αυτά τα χρόνια. Και αισθάνομαι ακόμη πιο έντονη τη στήριξή σας τις τελευταίες μέρες.

Σ΄ εσάς που ήρθατε απόψε εδώ, αλλά και σε όλους αυτούς, σε όλη την Ελλάδα, που με πιστεύουν και είναι περήφανοι για μένα, έχω χρέος και ευθύνη να μιλήσω καθαρά. Να σας μιλήσω για τον αποκλεισμό μου. Και να σας μιλήσω για την παράταξή μας.

Θα αρχίσω από το πρώτο θέμα.

Οι αντιφάσεις και η συνολική μεθόδευση δεν τιμούν κανέναν και αφήνουν πολλά ερωτηματικά. Όπως ερωτηματικά αφήνουν η ηθική δυο ή τριών ταχυτήτων και οι ετεροχρονισμένες επιλεκτικές ευαισθησίες.

Στις εκλογές του 2007, μετά από μια πολιτική δίνη στην οποία κλήθηκα να παίξω το ρόλο της Ιφιγένειας, συμμετείχα στα ψηφοδέλτια της Ν.Δ. και κρίθηκα από εσάς. Με την δική σας εντολή στήριξα στην Βουλή και όπου αλλού χρειάστηκε την Ν.Δ. και τις κυβερνήσεις του Καραμανλή. Τότε δεν υπήρχε πολιτικό ή ηθικό θέμα. Στις ευρωεκλογές του τελευταίου Ιουνίου μου ανατέθηκε ο συντονισμός της μάχης των ευρωεκλογών εδώ στη Θεσσαλονίκη. Προφανώς, ούτε υπήρχε θέμα.

Μέχρι την ώρα που έμαθα τα μαντάτα από τις ειδήσεις των 8, είχα ξεκινήσει, ως Βουλευτής την προεκλογική μάχη στο Κιλκίς και ήμουν σε συνεργασία με το κόμμα και την κεντρική διοίκησή του για την καλύτερη δυνατή παρουσία μας στο Κιλκίς. Ως τότε πάλι δεν υπήρχε θέμα.

Και έπρεπε να μάθω τον αποκλεισμό μου από τις ειδήσεις. Όταν μιλούσα σε συμπατριώτες μας στην Αθήνα. Εδώ λοιπόν λοιπόν υπάρχει θέμα. Και πρέπει να ξεκαθαρίσει.

Πρέπει ο Κώστας Καραμανλής να εξηγήσει και σ΄ εμένα και σ΄ εσάς τους λόγους για τους οποίους χωρούσα στα καθαρά ψηφοδέλτια του το 2007 και δεν χωρούσα το 2009. Την οφείλει αυτή την εξήγηση. Και σ΄ εμένα και σ΄ εσάς.

Το θέμα αυτό, πέρα από βαθειά πολιτικό, αφορά την τιμή μου και την υπόληψή μου. Και σ΄αυτές τις περιπτώσεις εγώ δεν κάνω εκπτώσεις. Δηλώσεις του είδους «κρίθηκε γενικά η πορεία του» αφήνουν ανεπίτρεπτα υπονοούμενα. Και σε κάθε περίπτωση κανενός η αξιοπρέπεια δεν μπορεί να θίγεται βάναυσα μέσα σε παιχνίδια προεκλογικών επικοινωνιακών ή άλλων σκοπιμοτήτων. Ούτε μπορεί κάποιος να επηρεάζεται από δημοσκοπικές ενδείξεις επαγγελματικών μυστικοσυμβούλων, που είναι ανεξέλεγκτοι και ως προς τα κίνητρά τους και ως προς την επαγγελματική δεοντολογία τους. Συμβούλων αγνώστου διαμονής που ζημίωσαν πολλές φορές μέχρι σήμερα την παράταξη. Καμμία δημοσκόπηση - γιατί ακούστηκαν και γράφτηκαν αυτά και δεν διαψεύσθηκαν - καμμία δημοσκόπηση, αν υπάρχει και για όποιον λόγο και αν στήνεται, δεν μπορεί να υποκαταστήσει την δική σας κρίση. Ούτε η δική σας κρίση μπορεί να υποκατασταθεί από την όποια ιδιοτέλεια μπορεί να έχουν κρυφοί ή φανεροί παράγοντες, που δεν έχουν καμμία δημοκρατική νομιμοποίηση. Αυτά τα νοσηρά φαινόμενα δεν έχουν σχέση με την δημοκρατία.

Θα περιμένω λοιπόν μια απάντηση.

Ούτε αφηρημένα του Μαξίμου, ούτε αφηρημένα της Ρηγίλλης.

Ούτε δια κύκλων, ούτε δια «διαρροών» σε επιλεγμένους επαγγελματίες του παραπολιτικού συστήματος.

Μια απάντηση του Κώστα Καραμανλή στον Σάββα Τσιτουρίδη.

Κλείνω εδώ αυτό το θέμα για τώρα.

Και φυσικά δεν πάω σπίτι μου.

Δεν προσχώρησα σε άλλο κόμμα για να διατηρήσω την έδρα μου στη Βουλή. Είμαι Νέα Δημοκρατία. Είμαστε Νέα Δημοκρατία.

Και δεν αποστασιοποιούμαι από τη μάχη που έχουμε μπροστά μας.

Θα τη δώσω τη μάχη και σας καλώ να την δώσουμε μαζί.

Οι εκλογές της 4ης Οκτωβρίου είναι κρίσιμες.

Δεν μπορούμε να αφήσουμε την Ελλάδα στα χέρια αυτών που ανεύθυνα υπόσχονται θαύματα, υπόσχονται τα πάντα στους πάντες, χρεώνοντας και υποθηκεύοντας και τα εγγόνια μας, αφού τα παιδιά μας τα χρέωσαν στην προηγούμενη διακυβέρνησή τους.

Δεν μπορούμε να αφήνουμε την πατρίδα σ΄αυτούς που δεν ξεκαθαρίζουν την θέση τους για τα εθνικά μας θέματα.

Δεν μπορούμε να αφήσουμε την πατρίδα σ΄ αυτούς που δεν ξεκαθαρίζουν την θέση τους για τα εθνικά μας θέματα.

Δεν μπορούμε να αφήσουμε την τύχη του τόπου μας σ΄ αυτούς που δεν μπορούν να αποδείξουν πως επί δεκαετίες βιώνουν και πορεύονται αυτοί και οι οικογένειές τους.

Σας καλώ όλους να δώσουμε έναν αγώνα.

Στα χρόνια που κυβερνήσαμε, κάναμε έργο. Πολύ και σημαντικό. Προχωρήσαμε σε σοβαρές αλλαγές που είχε ανάγκη ο τόπος. Αγγίξαμε θέματα που ήταν μόνιμες πληγές. Προωθήσαμε τα εθνικά μας θέματα. Πήραμε μέτρα για να αντιμετωπίσουμε την οικονομική κρίση. Από εδώ και περά πρέπει να πάμε ακόμη πιο γρήγορα, αξιοποιώντας και τις εμπειρίες και χωρίς να επαναλάβουμε τα λάθη μας. Πρέπει να ξαναβρούμε τον ριζοσπαστισμό που αποτέλεσε την βάση της αντιπολίτευσης μας πριν από το 2004, καθώς και τον πυρήνα των προγραμματικών δεσμεύσεων μας για τομές και ρήξεις με αυτούς που θέλουν να διαφεντεύουν τον τόπο μέσα από εξωθεσμικούς ρόλους.

Ξεπεράστε τα πρόσωπα, τα ενδεχόμενα λάθη ή τις παραλείψεις μας. Τις πίκρες και τις αδικίες.

Στις 4 Οκτωβρίου πρέπει να δώσουμε τον αγώνα για την φανέλα μας.

Σας καλώ να μην συμπράξετε με οποιονδήποτε άλλον, όπου και αν ίσταται, όποια και να είναι τα κίνητρά του, σε πράξεις συρρίκνωσης της παράταξης. Η δική σας και η δική μου ευθύνη στοχεύουν στη νίκη.

Πρέπει στις 4 Οκτωβρίου το βράδυ, αυτοί που έχουμε τις ίδιες αρχές, τις ίδιες αξίες και την ίδια φλόγα για τον τόπο, να είμαστε όσο γίνεται περισσότεροι.

Φίλες και φίλοι μου.

Είμαι βέβαιος. Όσοι έχουμε τα ίδια όνειρα για τον τόπο μας, θα είμαστε μαζί.

Θα είμαστε μαζί στις 4 Οκτωβρίου.

Θα είμαστε μαζί και μετά. Για να συνεχίσουμε τους αγώνες μας από την πρώτη γραμμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: