Τρίτη

Στα «άκρα» η σύγκρουση Σφακιανάκη με Βανδή

Στα «άκρα» η σύγκρουση Σφακιανάκη με Βανδή
Στα «άκρα» η σύγκρουση Σφακιανάκη με Βανδή Εμπρηστική απάντηση του τραγουδιστή από την τηλεόραση: «Να πάνε να…» Μετά την θύελλα αντιδράσεων που προκάλεσαν οι δηλώσεις του Νότη Σφακιανάκη υπέρ της Χρυσής Αυγής ο γνωστός τραγουδιστής επιχείρησε, το βράδυ του Σαββάτου, να απαντήσει στους επικριτές του αλλά και να σχολιάσει την απόφαση της Δέσποινας Βανδή να αποχωρήσει από το σχήμα του νυχτερινού κέντρου, στο οποίο θα εμφανιζόταν με τον λαϊκό τραγουδιστή από τις 7 Δεκεμβρίου. Στην απάντησή του χρησιμοποίησε σκληρές εκφράσεις: «Ο Νότης Σφακιανάκης είμαι, Έλληνας και μόνο. Αυτό είμαι. Πες τους να πάνε να … απ” όπου και αν προέρχονται». Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star ο Νότης Σφακιανάκης, δήλωσε χαρακτηριστικά πως δεν είναι οι δηλώσεις του αυτές στις οποίες θα έπρεπε να εστιάσει ο κόσμος, αλλά αυτά που συμβαίνουν: «Τα συμβάντα είναι συνταραχτικά. Η δικτατορία που αυτή τη στιγμή ζούμε, που φυλακίζει ανθρώπους όπως και αν λέγονται, από όπου και αν προέρχονται, είναι υπαρκτή. Αύριο θα σου χτυπήσουν τη δική σου πόρτα, τη δική μου… κατάλαβες;», τόνισε και συμπλήρωσε, σχολιάζοντας τις αντιδράσεις για τις δηλώσεις του που συνεχίζονται αμείωτες, ιδίως στα social media: “Εγώ δεν έχω ιδιοτέλεια, εσένα σκέφτομαι που αύριο, δεν θα έχεις δουλειά. Εγώ είμαι τακτοποιημένος, εσένα σκέφτομαι που αύριο θα σε τυραννήσουν, θα σε κλείσουνε φυλακή, επειδή θα πεις τη γνώμη σου…». Ερωτηθείς για την απόφαση της Δέσποινας Βανδή να αποχωρήσει από το σχήμα πριν καν αρχίσουν οι εμφανίσεις, είπε ότι και ο ίδιος ήταν μετανάστης και όχι παιδί μεταναστών. «Ήμουν ο ίδιος μετανάστης με τη μητέρα μου. Είναι λάθος η επιλογή της, είναι άκαιρη και άκυρη. Σέβομαι την άποψη και τη θέση του κάθε ανθρώπου, όπως επιθυμώ και απαιτώ να σέβονται και τη δική μου». Ο Νότης Σφακιανάκης μίλησε και για τα σχόλια που έκανε μέσω της προσωπικής της σελίδας στο Facebook, η Έλενα Ακρίτα λέγοντας: «Από πού και ως πού σηκώνουν ανάστημα αυτοί που είναι μέσα στο καθεστώς; Βουλευτής δεν ήταν με το ΠΑΣΟΚ η μητέρα της; Τι να μας πει τώρα;». Η κ. Ακρίτα, αναφερόμενη στις δηλώσεις του τραγουδιστή, έγραψε στον γνωστό ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης, παραφράζοντας με το δικό της τρόπο τους στίχους ενός τραγουδιού του τραγουδιστή: «Σαν πληγωμένο φασιστόπουλο στο χώμα, ψάχνω τη δύναμη να κρατηθώ ακόμα. Δικό σας.».


Αυτοί Είναι Οι Καλλιτέχνες Που Έχουν Στηρίξει Την Χρυσή Αυγή

Αυτοί Είναι Οι Καλλιτέχνες Που Έχουν Στηρίξει Την Χρυσή Αυγή
Μπορεί τις τελευταίες ημέρες η κόντρα στον καλλιτεχνικό κόσμο για τη Χρυσή Αυγή να έχει περιοριστεί στο δίπολο Σφακιανάκης-Βανδή μετά τις
προκλητικές δηλώσεις του πρώτου και την απόφαση της δεύτερης να προχωρήσει σε καλλιτεχνικό «διαζύγιο» εκφράζοντας την πλήρη διαφωνία της με τις αναφορές του Notis, αλλά ο Σφακιανάκης δεν είναι ο μοναδικός καλλιτέχνης που έχει εκφραστεί υπέρ της ΧΑ. Πέτρος Γαϊτάνος, Σταμάτης Γονίδης και Γιάννης Πλούταρχος, είναι τρία από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα δημόσιων δηλώσεων υπερ της ΧΑ, προκαλώντας την αποδοκιμασία τόσο απλών πολιτών μέσω των social media όσο και άλλων συναδέλφων τους που εξέφρασαν τη διαφωνία τους.

Πρώτος είχε εκφραστεί δημόσια υπερ της Χρυσής Αυγής ο Πέτρος Γαϊτάνος με αφορμή την οργή του, όπως είπε, για το γεγονός ότι μαύροι πουλάνε τα cd του.

«Ξέρετε πόσες φορές μου έρχεται να σπάσω στο κεφάλι των μαύρων τα cd που πουλάνε;» αναρωτήθηκε τον Οκτώβριο του 2012 μιλώντας σε τηλεοπτικό κανάλι και πρόσθεσε ότι προτιμά να ξεφεύγει η Χρυσή Αυγή, παρά «να λούζομαι από τη χαζοευγένεια των ΜΜΕ και των πολιτικών».

Αποκάλυψε, δε, πως κάποιες φορές θα ήθελε και ο ίδιος να κάνει αυτό που κάνουν τα μέλη της Χρυσής Αυγής γιατί, όπως είπε, «μου αρέσει ο τσαμπουκάς της Χρυσής Αυγής».

Το επόμενο «χτύπημα» ήρθε από τον Σταμάτη Γονίδη, ο οποίος αν και δεν εκφράστηκε ανοιχτά υπέρ της Χρυσής Αυγής με αφορμή το ναζιστικό χαιρετισμό του ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ, Γιώργου Κατίδη, προσπάθησε να εξηγήσει για ποιο λόγο «ο λαός που δεν μασάει κουτόχορτο ψηφίζει Χρυσή Αυγή». «Δυστυχώς μετά λύπης μου διαπιστώνω ακόμα μια φορά ότι ζούμε την εποχή που κυβερνούν τα μέσα μαζικής παραπληροφόρησης. Μιλάω για τον ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ Γιώργο Κατίδη που ενώ το παιδί τούς λέει ότι ήταν μια αυθόρμητη κίνηση αυτοί επιμένουν στην ''πυρά''. Κάθε φορά κάποιον πρέπει να κάψουν για να αποδεικνύουν ότι είναι δημοκράτες. Να λοιπόν γιατί ο λαός που δεν μασάει κουτόχορτο ψηφίζει Χρυσή Αυγή» έγραψε τον φετινό Μάρτιο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο τραγουδιστής.

To τρίτο δημόσιο «χτύπημα» υπέρ της Χρυσής Αυγής ήρθε από τον Γιάννη Πλούταρχο τον φετινό Μάιο σε δηλώσεις του στο «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» όπου κληθείς να σχολιάσει την ύπαρξη της Χρυσής Αυγής στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, απάντησε, μεταξύ άλλων, ότι «εάν πραγματικά τα ακραία αυτά κόμματα διαχειριστούν με σωστό τρόπο και σεβασμό τα προβλήματα των Ελλήνων, θα είμαι ο πρώτος που θα τα ψηφίσει».

Ολόκληρη η απάντηση του τραγουδιστή έχει ως εξής:

«Η Χρυσή Αυγή είναι το αποτέλεσμα μιας γενικότερης αγανάκτησης, μιας τεράστιας αδικίας. Παρότι δεν είμαι άνθρωπος των άκρων, θα ήθελα να σας ρωτήσω τι χειρότερο μπορεί να κάνει ένα ακραίο αριστερό ή ένα ακραίο δεξιό κόμμα από αυτούς που μας κυβερνούν. Τα δημοκρατικά κόμματα δεν είναι αυτά που λεηλάτησαν και κατέστρεψαν τους πολίτες υποχρεώνοντάς τους να δουλεύουν για 400 ευρώ και να λένε κι ευχαριστώ; Μιλάμε για τη φασιστική Χρυσή Αυγή, αλλά δεν λέμε κουβέντα για τον φασισμό τού να σου παίρνουν με το έτσι θέλω τους κόπους μιας ολόκληρης ζωής! Αυτό τι είναι; Δεν είναι χούντα ή, ακριβέστερα, καπιταλιστική χούντα; Ο κόσμος είναι τόσο αποπροσανατολισμένος και τόσο φοβισμένος που θέλει να δώσει ευκαιρία στα άκρα. Εγώ προσωπικά τα σλογκανάκια του στυλ «ακραία δεξιά» και «ακραία αριστερά», που τα χρησιμοποιούν κάποιοι έξυπνοι για να εκφοβίζουν τον κόσμο, τα ακούω βερεσέ. Κι εγώ, εάν πραγματικά τα ακραία αυτά κόμματα διαχειριστούν με σωστό τρόπο και σεβασμό τα προβλήματα των Ελλήνων, θα είμαι ο πρώτος που θα τα ψηφίσει. Σήμερα, κρίνω τις πράξεις των κομμάτων και δεν με ενδιαφέρουν οι χαρακτηρισμοί του τύπου «τραμπούκοι ή «κουκουλοφόροι». Ας είναι ό,τι θέλουν. Φτάνει να βγάλουν τους Ελληνες από το αδιέξοδο... Μετά λύπης μου, στα 43 μου χρόνια, διαπιστώνω ότι η δημοκρατία είναι ένα πολίτευμα μη εφαρμόσιμο από τον άνθρωπο. Ενα έξυπνα στημένο ψέμα που καλύπτει με τρόπο αριστοτεχνικό τη διαφθορά των πολιτικών...».

Τελευταίος τον Ιούλιο ήρθε ο Νίκος Βέρτης ο οποίος σε δηλώσεις του ανέφερε: «Ποτέ δεν πήρα θέση σε κόμματα και δεν συμφωνώ ή διαφωνώ με κανέναν. Η Χρυσή Αυγή από τα 100 που θα πει μπορεί τα 10 να είναι καλά, ο Συνασπισμός το ίδιο, ο καθένας έχει κάτι, εμένα δεν με αντιπροσωπεύει κανείς από όλους αυτούς στο σύνολο»

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Νοτης Σφακιανακης για χιλια χρονια.Μπραβο στον αρχοντα και στον Γαιτανο και στον Γονιδη και σε οσους αλλους εχουν στηριξει τη Χρυση Αυγη.ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥΣ ΡΕ!!!Ολοι μαζι κοντρα στο συστημα και στη Χουντα του Μνημονιου.Σκατα στη "Δημοκρατια" σας!!