Δευτέρα

Τα τηλεκαφενεία των βοθροκάναλων έγιναν τραπέζια γεωστρατηγικής ανάλυσης


ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ
Πριν απο λιγο εβλεπα τον θλιβερο Θεωδορακιδη στο Σκαι .Τον ειχα συνατησει στο 7ο Γραφειο του τοτε Νατοικου Στρατηγειου του Τυρναβου και εχω ιδιαν αντιληψιν περι του ανδρος Ο κάθε Μήτσος και η κλανιά του κάνει ανάλυση. Εγώ ποτέ δεν είπα ότι είμαι γεωστρατηγικός αναλυτής. Κάποιοι άλλοι όμως που δεν γνωρίζουν ούτε την επιστήμη τους το έχουν κάνει. Αυτό γίνεται σε χώρες σαν την Ελλάδα, που ο κόσμος είναι αμόρφωτος. Χιλιάδες οι αναλυτές μηδενικού έργου.
Θυμάμαι μια φορά ένας καθηγητής ΤΕΙ μου έθεσε το θέμα, πως σε ένα χάρτη όπως αυτόν των κοιτασμάτων (δικός μου είναι) που αποφεύγουν να δείχνουν τα ΜΜΕ της διαπλοκής, πρέπει να υπάρχει κλίμακα. Είχε δίκιο. Του εξήγησα ότι μπορούσε να το κάνει μόνος του. Παίρνει την απόσταση δύο σημείων οριζόντια και άλλων δύο κάθετα και το κάνει. Το πρόβλημα μου όταν μιλάω με επιστήμονες απο την Ελλάδα είναι πως λησμονώ συχνά πως η χώρα είναι ένα αιώνα πίσω απο την Ιαπωνία.

ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΟ ΣΚΑΙ. ΟΛΟ ΤΟ ΣΚΑΤΟ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.

Όσο ο κάθε κώλος της Στοάς βαπτίζεται απο τα ΜΜΕ σαν γεωστρατηγικός αναλυτής δεν θα προχωράει τίποτα. Τα ίδια και τα ίδια ακούς. Τώρα η Στοά φόρτωσε τη Βουλή με δημοσιογράφους, για να γίνεται νταλαβέρι στα ΜΜΕ. Μιλάμε για ανακύκλωση του σκατού. Δεν μπορεί να ακουστεί ιδέα μέσα σε τόσο σκατό σκόνης. Μόνο ο Ευαγγελάτος δεν πήγε αλλά πήγαν άλλοι με το ένα πόδι στο λάκκο.
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ.
ΟΙ ΒΟΜΒΕΣ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΡΟΤΟ, ΘΑ ΒΡΩΜΑΝΕ. Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΕ ΠΑΝΙΚΟ. ΔΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΗΘΙΚΗΣ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙ.

ΟΙ καρέκλες γέμισαν. Τα ονόματα μπήκαν. Το παραμύθι ξεκινά αλλά όταν η κοιλιά πεινάει, όλοι θα κοιτάνε τον διπλανό τους πως περνάει. Στα γκέτο θα μπαίνουν κλέφτες. Θα γίνονται φόνοι. Έρχονται οι καλύτερες στιγμές. Με τα λόγια φαγητό δεν βγαίνει. Και αυτοί που μπορούν να κάνουν ανάπτυξη στη χώρα δεν δέχονται αφεντικά... Είναι όλα ξεκάθαρα πλέον και η λύση είναι μία αλλοιώς η χώρα θα διαλυθεί.

ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΜΑΣ ΣΤΟ YAVUZ OTAN ΠΕΡΑΣΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΩΡΙΚΑ ΜΑΣ ΥΔΑΤΑ (ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ). ΤΑ ΜΜΕ ΤΗΣ ΣΤΟΑΣ ΤΟ ΑΠΕΚΡΥΨΑΝ. ΕΓΩ ΨΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: