Δευτέρα

Μητέρα εθνομάρτυρα Κωνσταντίνου Κατσίφα: «Περιμένω από τον πρωθυπουργό να μιλήσει και για το δικό μου παιδί»

 https://www.pronews.gr/sites/default/files/styles/full/public/article/2020/10/12/petroulas2.jpg?itok=3N6WPmli

Το δικό της μεγάλο παράπονο από το χαμό του παιδιού της, εξέφρασε η μητέρα του εθνομάρτυρα Κωνσταντίνου Κατσίφα, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του «Focus FM» και στον δημοσιογράφο, Στέφανο Δαμιανίδη.

Η Βασιλική Κατσίφα, εξέφρασε το παράπονο γιατί ο πρωθυπουργός της χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει βρει το χρόνο να κάνει μια δήλωση για το δικό της παιδί, που σκοτώθηκε από τα πυρά της αλβανικής αστυνομίας, την ώρα που έχει κάνει δηλώσεις για τον επίσης δολοφονημένο Παύλο Φύσα.

«Είμαι μια χαροκαμένη μάνα και περιμένω από τον Πρωθυπουργό να μιλήσει για το παιδί μου», είπε η Βασιλική Κατσίφα για να συμπληρώσει:

«Έχουμε πληγή μεγάλη. Έφυγε άδικα το παιδί μας. Το πολιτικό σύστημα είναι σιωπηλό. Γιατί άραγε; Αφού είμαστε Έλληνες πολίτες. Έλληνας πολίτης το παιδί μου, ο λεβέντης μου. Πάλευε για τα ιδανικά μας, για το έθνος μας, για τη σημαία. Γιατί να μη μιλήσουν να πουν δυο λόγια;»

Ακόμα σημείωσε χαρακτηριστικά το εξής:

«Ο κ. Βελόπουλος μιλάει γιατί είναι πατριώτης. Μας στάθηκε. Είναι λεβεντιά, χαίρομαι που τον ακούω. Θέλω να τον έχει ο Θεός καλά, και την οικογένειά του, γιατί είναι σωστός».

«Γιατί να το δολοφονήσουν το παιδί μου; Γιατί δεν βγήκαν να πουν δυο λόγια; Αυτό με κάνει να φωνάζω, γιατί έχω πληγή μέσα μου. Το πόρισμα που είναι;

Τί θα πουν οι αλήτες; Θέλω να βγάλουν τις κάμερες που έχουν στα καπέλα.

Από εκεί θα καταλάβουν όλοι. Να μη κρύβονται, όσο και να κρύβονται, η αλήθεια θα βγει. Θα πληρώσουν το τίμημά τους. Δεν θα τους αφήσουμε έτσι.» συμπλήρωσε…

«Ο Κωνσταντίνος μου ζει. Είναι ένας λεβέντης, ένα αστέρι της Βορείου Ηπείρου και όλων των Ελλήνων που μας κοιτά από τον ουρανό».

«Το παιδί μου δεν έκανε τίποτα. Δεν πείραξε κανέναν. Μπορούσε να σκοτώσει. Δοξάζω το Θεό που δεν σκότωσε, γιατί είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι.

Το παιδί μου αγαπούσε τη θρησκεία. Είχε χρυσά χέρια, βοηθούσε όλο το χωριό χωρίς να παίρρει δεκάρα» κατέληξε η κ.Κατσίφα.

«Χιλιάδες μανάδες με παίρνουν τηλέφωνο από παντού. Από Αυστραλία, Αμερική, Καναδά, Γερμανία και από όλη την Ελλάδα. Όλοι για τον λεβέντη μου»…

Ακούστε το παράπονο της μάνας που έχασε το παιδί της.


Δεν υπάρχουν σχόλια: