Κυριακή

Τα τρελα της Ελλαδος!!!!!Μην σκας Έλληνα…θα γίνουν όλα μόνα τους….γύρνα από το άλλο πλευρό…ησύχασε…δεν θα καταλάβεις τίποτα….απ’ το ένα όνειρο στο άλλο θα περάσεις…


γράφει ο Γιώργος Ανεστόπουλος
 

 - «Ανθρωποκτονία από πρόθεση εν βρασμώ ψυχής»…
- Μα…
- Τράβα σπίτι σου και θα δίνεις το παρόν στο αστυνομικό τμήμα μια φορά το μήνα…
- Μα….
- Δεν έχει μα και ξεμα…πήρες την καραμπίνα και βγήκες έξω να καταδιώξεις τους ληστές.
- Μα μπήκαν στο σπίτι μου, έβαλαν το μαχαίρι στο λαιμό της μητέρας μου…μπήκαν και σε άλλα σπίτια…ξαναγύρισαν στο σπίτι μου…ποιός μου λέει ότι δεν θα ξαναγύριζαν ή δεν θα κινδύνευε και κάποιος άλλος γείτονας εάν δεν τους καταδίωκα;
- Ο Νόμος είναι νόμος…έπρεπε ν’ απευθυνθείς στις Αρχές…
- Μα πως θα γίνει αυτό; Θα τους πω, «συγγνώμη κύριοι κλέφτες, μην κόψετε το λαιμό της μητέρας μου μέχρι να πάρω τηλέφωνο την αστυνομία και μέχρι να έρθουν εδώ»;
- Ο Νόμος είναι νόμος κατηγορούμενε….
- Τους πήραμε, ήρθαν κι έφυγαν…
- Δεν είχες δικαίωμα…ο Νόμος είναι Νόμος…
- Κι αν μπροστά μου κλέβουν το αυτοκίνητό μου ή το αυτοκίνητο άλλου πολίτη;
- Δεν έχεις δικαίωμα να τους πυροβολήσεις αν δεν τραβήξουν όπλο κι αν δεν σου ρίξουν πρώτοι….Κάλεσε τις Αρχές…
- Μα θα το έχουν κλέψει μέχρι να έρθουν…έτσι σκότωσαν τα αδέρφια στην Καισαριανή…επειδή κατέβηκαν άοπλοι και δεν έριξαν πρώτοι…κι από κοντά πέθανε και η μάνα τους….
- Ο Νόμος είναι Νόμος…
- Τρεις χαμένες ζωές Ελλήνων συμπολιτών σας είναι αυτές!
- Ο Νόμος είναι Νόμος….
- Μα αν ρίξουν πρώτοι, το πιο πιθανό είναι πως δεν θα προλάβω να του ρίξω εγώ…
- Ο Νόμος είναι Νόμος…
- Ακόμη κι αν εισβάλλουν στο μαγαζί μου ή άλλου πολίτη για ληστεία; -
- Δεν έχεις δικαίωμα….κάλεσε τις Αρχές..
- Μα…μπροστά τους; Κι αυτοί θα με…αφήσουν να πάρω τηλέφωνο;
- Ο Νόμος είναι Νόμος…
- Ακόμη κι αν με ξυλοκοπούν, εμένα, την γυναίκα μου, το παιδί μου, τους γέροντες γονείς μου ή άλλους πολίτες;
- Κάλεσε τις Αρχές…
- Μα…
- Δεν έχεις δικαίωμα….
- Μα κινδυνεύουμε να μας σκοτώσουν αν δεν χρησιμοποιήσω όπλο…
- Ο Νόμος είναι Νόμος…
- Μα κύριε, ακόμη κι αν μέσα στην νυχτερινή ησυχία του σπιτιού μου και με τα παιδιά μου να κοιμούνται στο διπλανό δωμάτιο, αν δω στο σκοτάδι τους κλέφτες πάνω από το κεφάλι μου;
- Κατηγορούμενε δεν έχεις δικαίωμα να τους πυροβολήσεις…διότι πρέπει να σου ρίξουν αυτοί πρώτα…δεν θεωρείται φονική ενέργεια η πράξη τους…συνεπώς, η δική σου «ένοπλη αντίδραση» δεν θεωρείται «ισοδύναμη αντίδραση» για να θεωρηθεί «αυτοάμυνα»….
- Μα πως θα γίνει αυτό; Και θα ζω εγώ μετά για να τους ρίξω αν δεν τους ρίξω πρώτος;
- Ο Νόμος είναι Νόμος…
- Ακόμη κι αν τη γυναίκα μου ή όποια άλλη γυναίκα τη βιάζουν μπροστά μου;
- Δεν έχεις δικαίωμα να βγάλεις το όπλο και να τους ρίξεις…διότι πρέπει να σου ρίξουν πρώτοι…δεν θεωρείται φονική ενέργεια η πράξη τους…
- Μα, αιμορραγεί! Βασανίζεται σωματικά και ψυχικά. Μπορεί να πεθάνει πάνω στην πράξη ή ύστερα εξ’ αιτίας αυτής…αυτό δεν είναι «φονική δράση» εκ μέρους τους προς την γυναίκα;
- Αφού δεν χρησιμοποιούν πυροβόλο όπλο δεν έχεις ούτε κι εσύ δικαίωμα να χρησιμοποιήσεις όπλο….κάλεσε τις Αρχές…
- Κι αν δεν μπορεί να γίνει αυτό; Ή, τέλος πάντων, η γυναίκα κινδυνεύει να πεθάνει προτού έρθει η αστυνομία!
- Ο Νόμος είναι Νόμος…
- Ακόμη κι αν μπροστά στα μάτια μου βιάζουν το παιδί μου ή άλλο παιδί;
- Δεν έχεις δικαίωμα να τους πυροβολήσεις…πρέπει να σου ρίξουν πρώτοι…δεν θεωρείται φονική ενέργεια η πράξη τους…
- Μα…
- Κάλεσε τις Αρχές…
- Μα..το παιδί πεθαίνει από αιμορραγία εκείνη την ώρα ή από σοκ!
- Ο Νόμος είναι Νόμος…
- Ακόμη κι αν απαγάγουν μπροστά στα μάτια μου το παιδί μου ή ένα άλλο παιδί;
- Δεν έχεις δικαίωμα….κάλεσε τις Αρχές…
- Μα θα έχει χαθεί ως τότε το παιδάκι…
- Ο Νόμος είναι Νόμος…
- Ακόμη κι αν εισβάλλουν στα σπίτια των συμπολιτών μου σκορπώντας τρόμο, πόνο και θάνατο;
- Δεν έχεις δικαίωμα….κάλεσε τις Αρχές…
- Μα θα έχει γίνει το κακό μέχρι να’ ρθουν….
- Ο Νόμος είναι Νόμος…
- Και τώρα τι θα γίνει μ’ εμένα;
- Στην χειρότερη περίπτωση θα φας ισόβια…Στην καλύτερη θα φας δύο χρόνια με αναστολή….
- Άρα, θα λερωθεί το ποινικό μου μητρώο…
……
- Άρα, δεν θα έχω ξανά ποτέ στη ζωή μου το δικαίωμα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου, την οικογένειά μου και τους συμπολίτες μου γιατί ο επόμενος αστυνομικός ή δικαστής που θα δει το ποινικό μου μητρώο, θα με «καταστρέψει» στην δεύτερη «προσαγωγή και δίκη» μου θεωρώντας πως έχει μπροστά του ένα «κατακάθι, έναν αλήτη που ήδη έχει σκοτώσει άνθρωπο»….
- Ο Νόμος είναι Νόμος…
- Κι επειδή είναι Νόμος είναι και Ηθικός, ε;
- Δεν το κρίνω εγώ αυτό…εγώ απλά εφαρμόζω τον Νόμο….
- Και η γιαγιά στην Πάτρα προχτές που την σκότωσαν με δεκαπέντε μαχαιριές για να τη ληστέψουν; Ακόμη κι ένα κοτόπουλο, φροντίζεις να του κόψεις το λαιμό με μια γρήγορη κίνηση για να μην υποφέρει…Ποιός ο λόγος να της το κάνουν αυτό εαν δεν είναι «εσκεμμένη επίθεση» εναντίον του Λαού μας με σκοπό να του προκαλέσουν πόνο, φόβο, τρόμο;
- Αυτά είναι Πολιτική κατηγορούμενε. Κι εμένα μ’ ενδιαφέρει μόνο ο Νόμος….κι ο Νόμος είναι Νόμος…
- Μα..
- Διέπραξες «δολοφονία» κατηγορούμενε…
- Η λέξη «δολοφονία» περιέχει τη λέξη «δόλος»…και δεν υπήρχε «δόλος» στην ενέργειά μου.
- Αυτή την λέξη χρησιμοποιεί η Νομική Ορολογία.
- Όχι κύριε…σε συνθήκες «εισβολής» η αντίστοιχη στρατιωτική ορολογία είναι «απώθηση/εκκαθάριση εισβολέως»….και ο Λαός μας δέχεται «εισβολή»….πεθαίνουν συμπολίτες μας κάθε μέρα…
- Ο Νόμος είναι Νόμος…
- Υποθέτω πως θα πρέπει να σας ευχαριστήσω για το «…εν βρασμώ ψυχής…».
- Η θέσπιση των Νόμων είναι δουλειά του Νομοθέτη…δική μου δουλειά είναι η εφαρμογή/επιβολή του Νόμου…
- Αύριο βράδυ, ίσως στη θέση της μητέρας μου και των κατοίκων της γειτονιάς μου να βρίσκεται η δική σας μητέρα, η δική σας οικογένεια…
- Ο Νόμος είναι Νόμος…
- Κατάλαβα….ευχαριστώ…ο Νόμος δεν είναι στο πλευρό του Πολίτη…αλλά στο πλευρό του εισβολέως….παίζουμε από χέρι χαμένοι λοιπόν….
Το πρωί συνέβη το γνωστό γεγονός στην Παιανία. Το ίδιο βράδυ (07/06/12), στο νυχτερινό δελτίο ειδήσεων του Σκάι, ο «κος» Πορτοσάλτε ολοφύρονταν για το «πόσες πολλές καραμπίνες έχει επιτρέψει η Πολιτεία να κυκλοφορούν νόμιμα»….
Προετοιμάζεται προφανώς το έδαφος για να «μαζέψουν κάποιοι» ακόμη κι αυτά τα όπλα από τον Ελληνικό Λαό….
Λίγο πριν, το ίδιο είχε ζητήσει και κάποιος «πολιτευτής του ΣΥΡΙΖΑ….
Σε μια άλλη εκπομπή, ένας Αλβανός (δημοσιογράφος στα Ελληνικά ΜΜΕ και υπό απέλαση) εξήγγειλε με στόμφο: «…του ληστή να του κοπεί το χέρι…αλλά να κοπεί και το χέρι αυτού που τον σκότωσε….»!!!
Μην σκας Έλληνα…θα γίνουν όλα μόνα τους….γύρνα από το άλλο πλευρό…ησύχασε…δεν θα καταλάβεις τίποτα….απ’ το ένα όνειρο στο άλλο θα περάσεις…
Κι άσε τους «αφελείς» και τους «γραφικούς» να φωνάζουν για την ανάγκη «αυτενέργειας»….
Που να μπλέκεις τώρα….


Δεν υπάρχουν σχόλια: